הכל על קבוצות באתר 'ייצור ידע'

תקציר: קבוצה (Group) היא מספר אנשים, שאופי ההתייחסות ביניהם מבחין אותם מכל האחרים. ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות קבוצות, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה נעימה!

[בתמונה: הכל על קבוצות... תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי aatlas לאתר Pixabay]
[בתמונה: הכל על קבוצות... תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי aatlas לאתר Pixabay]

עודכן ב- 26 ביוני 2023

קבוצה (Group) היא מספר אנשים, שאופי ההתייחסות ביניהם מבחין אותם מכל האחרים. היא יכולה להיווצר באופן ספונטני (לא פורמלי) או מתוכנן (פורמלי), ומאופיינת בקיומם - אצל שלושה אנשים או יותר - של מרחב תפיסתי משותף וייצוג פנימי הדדי, אליהם תילווה תלות הדדית, קשרים רגשיים ופעילות גומלין. עוצמת "הקבוצתיות" תיקבע על פי אינטנסיבית הקשר והתלות הדדית בין חברי הקבוצה.

ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות קבוצות, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה נעימה:

אוספי מאמרים רלוונטיים נוספים:

שרית אונגר משיח

אינג' שרית אונגר-משיח היא מומחית לניתוח רשתות ארגוניות (ONA), ושותפה בחברת 'ייצור ידע'. שימשה בעשור האחרון כמנהלת הידע של חברת TECI.

.

.

.

.

.

אלי בר און

אלי בר און הוא כלכלן המתמחה בניתוח מערכות וחקר ביצועים

.

.

.

.

.

.

פנחס יחזקאלי

ניצב משנה בגמלאות, ד"ר פנחס יחזקאלי הוא שותף בחברת 'ייצור ידע' ואיש אקדמיה. שימש בעבר כראש המרכז למחקר אסטרטגי ולמדיניות של המכללה לביטחון לאומי, צה"ל. הוא העורך הראשי של אתר זה.

אלעד רזניק

'הגמל הלועס' הוא תמונת העט של אלעד רזניק.

.

.

.

.

.

.

גדעון שניר

ד"ר גדעון שניר הוא מרצה בתחום "ניהול משא ומתן בינלאומי חוצה תרבויות".

.

.

.

.

Valdis Krebs

Valdis Krebs הוא המדען הראשי והמייסד של חברת Orgnet LLC, קליבלנד / אקרון, אזור אוהיו (Cleveland/Akron, Ohio Area). הוא מדען המתמחה בניתוח רשתות ארגוניות (Organizational Network Analysis - ONA), בניתוח נתונים ובהדמיה חברתית, יחסית, רב-מודאלית, כדי לעזור ללקוחות בפרויקטים של שינוי והסתגלות ארגונית.

Krebs עושה שימוש במחקריו בכריית נתונים, בניתוח גרפים, בניתוח רשתות, באיתור דפוסים קבועים / בתבניות ובבינה מלאכותית (AI) כדי לסייע לבסיס לקוחות עולמי. הוא פיתח את תוכנת InFlow לניתוח רשתות חברתיות Social Network Analysis) SNA); ולניתוח רשתות ארגוניות (Organizational Network Analysis - ONA).

לפני שהפך לעצמאי, מילא Valdis Krebs תפקידים שונים בתחום ניהול משאבי אנוש / HRMS בחברות: וולט דיסני, TRW, טויוטה ופורד מוטור. כיום, הוא עובד ממשרדו בקליבלנד, אוהיו (ארצות הברית) עם רשת עמיתים ברחבי העולם.
Krebs צוטט אלפי פעמים בפרסומים אקדמיים, בבקשות פטנטים ובמסמכי בית משפט על ניתוח רשתות.

.

.

.

Jeppe Vilstrup Hansgaard

Jeppe Vilstrup Hansgaard הוא מנכ"ל חברת Innovisor - שצברה בעשור האחרון ניסיון בשינויים עסקיים, בניתוח רשתות ארגוניות (Organizational Network Analysis - ONA), במיזוגים וברכישות ביותר מ- 35 מדינות (ראו תמונה משמאל).

.

.

.

.

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא, דווח לנו!

2 thoughts on “הכל על קבוצות באתר 'ייצור ידע'

  1. Pingback: פנחס יחזקאלי: מתי יכול ארגון להיחשב מצליח? | ייצור ידע

  2. Pingback: פנחס יחזקאלי: חוק תפיסות העוצמה של הרברט קאופמן – חולשת החזק | ייצור ידע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *