שיווק הלכה למעשה באתר ייצור ידע

[בתמונה: שיווק הלכה למעשה... המקורית היא תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי kreatikar לאתר Pixabay]

תקציר: ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות שיווק, משמעותו והשלכותיו, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה נעימה!

עודכן ב- 31 במאי 2023

תיאוריות השיווק המסורתית מקדמת את ארבעת ה- 'Ps: מוצר; מחיר; קידום מכירות; ומקום (Product, Price, Promotion, and Place). אבל שיווק הוא משהו רחב בהרבה: שיווק צריך לפקח על כל מה שמשפיע על חוסר הוודאות והסיכון של הלקוחות הפוטנציאלים; לדרוש לתקן כל דבר שמשפיע לרעה על אמון הלקוחות; לעקוב - אחר כל מה שמשפיע על המותג - ולהרעיש עולמות אם איננו עומד באמות המידה הדרושות! (אדיג'ס, 2020).

ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות שיווק, משמעותו והשלכותיו, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה נעימה:

לאוספי מאמרים רלוונטיים נוספים:

יצחק אדיג'ס

פרופ' יצחק אדיג'ס הוא מהחשובים במומחי הארגון של סוף המאה העשרים ותחילת המאה העשרים ואחת, וזהו הבלוג האישי שלו, המתורגם לעברית.

[בתמונה משמאל; יצחק אדיג'ס, צלם לא ידוע, מתוך אתר VK)

.

.

.

.

.

.

.

.

.

גרשון הכהן

אלוף במילואים גרשון הכהן כיהן בתפקידיו האחרונים בשירות פעיל בצה"ל, כמפקד המכללות הצבאיות וכמפקד הגיס הצפוני. הוא פרש משירות פעיל בספטמבר 2014, לאחר 41 שנות שירות‏. בעל תואר שני בפילוסופיה ובספרות השוואתית מהאוניברסיטה העברית בירושלים. נשוי ואב ל-3 ילדים.

.

.

.

.

.

.

דני וידיסלבסקי

.

.

.

.

.

דור יחזקאלי

דור יחזקאלי משמש כיום בתפקיד פלנר בחברת הפרסום ראובני פרידן. בעת שנכתב המאמר היה יועץ השיווק והמיתוג של חברת 'ייצור ידע'.

.

.

פנחס יחזקאלי

.

.

.

מורן נגל

אחת התופעות הראויות ללימוד בתחום השיווק הם אנשים שמנצלים פלטפורמות קיימות ברשתות החברתיות ויוצרים לעצמם מערכת שיווקית שיש לה פוטנציאל מניב, גם אם הוא איננו ברור בהתחלה. כזו היא מורן נגל (ראו תמונה למעלה), שפתחה קבוצות בפייסבוק ובאינסטגרם תחת המותג: "הדילים של מורן" - Moran’s Deals.

.

.

.

.

.

.

רקפת ששון

תמונת העט של רקפת ששון, מנהלת לקוחות ופרויקטים שיווקיים בתחומי האופליין והאונליין. עוסקת בתכנון, גיבוש אסטרטגיה והובלה של פרויקטים, משלב הבנת הצרכים של הלקוח ועד לשלב הפקת התוצר הסופי. כן, עוסקת בפיתוח עסקי, כתיבת תוכן וניהול אפליקציות. בעלת תואר ראשון בתקשורת ובמנהל עסקים, ותואר שני בהתנהגות ובפיתוח ארגונים.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא, דווח לנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *