דני וידיסלבסקי: סודות השיווק של בנימין נתניהו ויתר הפוליטיקאים בישראל

[התמונה המקורית: פייסבוק]

[לאוסף המאמרים על שיווק הלכה למעשה, לחצו כאן] [לאוסף המאמרים על התודעה - והניסיונות להשפיע עליה, לחצו כאן]

[תוכן העניינים של סדרת המאמרים מצוי בתחתית הדף]

המאמר עודכן ב- 23 בפברואר 2021

דני וידיסלבסקי הוא בעל תואר שני בשיווק. הוא הבעלים והמנכ"ל של ‏וידיס שירותי ניהול בע"מ‏.

בסדרת מאמרים זו הוא מנתח את שיטות השיווק של בנימין נתניהו - שהוא הפוליטיקאי המיומן מכולם בשימוש בכלים שיווקיים - כמקרה בוחן להמחשת עקרונות השיווק הנכון.

*  *  *

בנימין נתניהו מכהן כראש הממשלה כבר 13 שנים (לא רצופות. הוא מכהן באופן רצוף מזה כעשור). איך הוא עושה את זה? מה הסוד שלו? איך כל פעם הוא מצליח להיבחר מחדש?

מאחורי הפוליטיקאים מצויים טובי המוחות השיווקיים במדינה, ולרשותם תקציבי ענק. הצצה מאחורי הקלעים של השילוב הזה מאפשרת לנו ללמוד עקרונות מפתח רבים של שיווק, עסקים והחיים בכלל.

ה'מומחים' בטלוויזיה יסבירו לכם כל יום על מגמות פוליטיות, סקרי דעת קהל, דפוסי הצבעה ועוד כל מיני מילים מפוצצות. אבל, האמת היא הרבה יותר פשוטה, ואין לה שום קשר לפוליטיקה. בניגוד ל'מומחים', אתם בטח כבר הבנתם את הקטע, שבפוליטיקה, שיווק חשוב הרבה יותר מהמוצר! 

[התמונה המקורית היא תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי Skitterphoto לאתר Pixabay]

יכול להיות לכם מוצר מעולה, ואף אחד לא יקנה אותו; ובמקרה שלנו, יצביע עבורו בבחירות. מצד שני, יכול להיות מוצר פחות טוב; אבל, בעזרת שיווק מעולה הוא ישלוט בשוק, ויביס את כל המתחרים.

[בתמונה משמאל: ספרו של דני וידיסלבסקי: סודות השיווק של ביבי. להזמנה לחצו כאן]

לרגל בחירות 2019, פרסמתי, בסדרת מאמרים וסרטונים, את סודות השיווק של בנימין נתניהו ושאר הפוליטיקאים בישראל. אני יודע שבנימין נתניהו הוא נושא רגיש וטעון אצל רבים - לחיוב ולשלילה. אבל, הסדרה הזו לא עוסקת בפוליטיקה, אלא בניהול: ב'סודות השיווק הנכון שבהם משתמש בנימין נתניהו וכל יתר הפוליטיקאים.

זה ממש לא משנה באיזה צד פוליטי אתם נמצאים ובמי אתם תומכים. אלו 'סודות', שכל מי שעוסק בשיווק ובמכירות חייב להכיר; ואם יש לכם עסק, ואינכם יודע את ה'סודות' הללו, אתם מפסידים כסף... הרבה מאוד כסף!

ואפילו אם אין לכם שום קשר לשיווק, למכירות או לעסקים, ה'סודות' האלה יחשפו בפניכם עולם שעד עכשיו, רק מעטים זכו להכיר. הם יתנו לכם נקודת מבט מרתקת על האופן שבו התנהלה מערכת הבחירות. בעצם, כל מערכת בחירות.

בכל כתבה, אנתח סוד שיווקי אחר, שהפוליטיקאים משתמשים בו. מטבע הדברים, אתמקד בבנימין נתניהו, יותר מאשר כל פוליטיקאי אחר. ושוב, אין זה משנה אם אתם אוהבים או שונאים אותו. עם העובדות אי אפשר להתווכח. והעובדות הן שהשיווק של נתניהו טוב יותר מהשיווק של כל שאר המתמודדים בישראל.

אם אתם עוסקים בשיווק, בפרסום או במכירות, או שאתם בעליו של עסק, תוכלו לבחור באילו שיטות להשתמש בהתאם לערכים שלכם, למטרות שלכם ולתוצאות שאותן אתם רוצים להשיג.

המאמרים שפורסמו עד כה:

[כרזה ששותפה בפייסבוק. אוקטובר 2020. בעל הזכויות בתמונה זו לא אותר. לכן, השימוש נעשה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. בעל הזכויות הראשי, אנא פנה ל: yehezkeally@gmail.com]

[לאוסף המאמרים על שיווק הלכה למעשה, לחצו כאן] [לאוסף המאמרים על התודעה - והניסיונות להשפיע עליה, לחצו כאן]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *