שיתוק ביורוקרטי מערכתי!
לאן השיתוק הפרוצדורלי – שכפינו על עצמנו – מגיע בסוף? דוגמאות לא חסרות. כדאי שנתבונן איך האיחוד האירופי מתאבד בסבך הפרוצדורות שבנה לעצמו ונפיק לקחים… אם אנחנו חפצי חיים, אנחנו חייבים להפסיק את המרוץ הצדקני הזה, לחפש אנשים ללא פגם לתפקידים בכירים, ולאפשר לבעלי האחריות להפעיל את סמכותם! מינוי צ'יקו אדרי – למרות מסקנות ועדת גולדברג – יהיה צעד ראשון בכיוון הנכון!