יונתן ויינברג: מחאת הלא חמודים…
קריאת הגוועלד, 'הקרן החדשה' מעורבת, מסיטה מהדיון והוויכוח החשוב, שצריך לקיים אתם ובתוך החברה הישראלית על תכלית המחאה. הדיון הוא, האם יש פה מחאה כללית על 'גזענות' כנגד 'מיעוטים' ואז כל המיעוטים 'עומדים ביחד', נגד ההגמונים, האדונים הלבנים השולטים. אם כן, אזי אני חושש, שמי שמוביל את הקהילה האתיופית לשם, מוביל לדרך ללא מוצא…