מחלת הסרטן והמאבק בה באתר ייצור ידע

[למקור הכרזה למעלה, לחצו כאן]

'סרטן' הוא שם כללי למחלות שונות שבהן תאי הגוף מתחלקים בצורה בלתי מבוקרת. ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות מחלת הסרטן והמאבק בה, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה נעימה!

.

סרטן הוא שם כללי למחלות שונות שבהן תאי הגוף מתחלקים בצורה בלתי מבוקרת. הצטברות של תאים כאלה יוצרת גידול ממאיר (נאופלזיה), ובמקרים מסוימים חלק מתאים אלה נודדים למקומות אחרים בגוף ויוצרים גרורות. שדה המחקר והטיפול במחלת סרטן ברפואה נקרא "אונקולוגיה" (מיוונית - "תורת ההתנפחות"). אחת מהסיבות המרכזיות לקושי לטפל בסרטן, ובפרט כשהמחלה חוזרת, היא היכולת של תאי הסרטן לפתח עמידות לתרופות שהמטופל מקבל, זאת בשל קצב התרבות גבוה, מה שיוצר מוטציות חדשות בחומר התורשתי שמקנות את העמידות [ויקיפדיה: סרטן (מחלה].

ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות מחלת הסרטן והמאבק בה, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה נעימה:

רועי צזנה

המחבר (ראו תמונה משמאל), רועי צזנה, הוא דוקטור לננו-טכנולוגיה; עמית בסדנת יובל נאמן למדע, טכנולוגיה וביטחון באוניברסיטת תל אביב, ומרצה בפקולטה להנדסה ביו-רפואית בטכניון. בוגר קורס המנהלים של אוניברסיטת הסינגולריות ומחבר הספר המדריך לעתיד. [התמונה משמאל: מאלבום התמונות הפרטי של המחבר]

עינב פרינץ

עינב פרינץ (ראו תמונה משמאל), בת 45 היא חברת קיבוץ זיקים, ועובדת במכללה האקדמית אחווה

.

.

.

.

.

.

.

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא דווח לנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *