הבדלים אינדיבידואליים באתר 'ייצור ידע'

תקציר: הבדלים אינדיבידואליים הם ההבדלים באופן שבו אנשים מציגים את עצמם בחברה; הנובעים מהמודעות העצמית של אנשים; מתפיסת הזהות שלהם, מאמונותיהם לגבי האיכויות שלהם; ומהאופן שבו הם מבקשים להיתפס בחברה. ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות ההבדלים האינדיבידואליים בינינו, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה נעימה!

[התמונה המקורית היא תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי Bessi לאתר Pixabay]
[התמונה המקורית היא תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי Bessi לאתר Pixabay]

עודכן ב- 23 בינואר 2024

הבדלים אינדיבידואליים הם ההבדלים באופן שבו אנשים מציגים את עצמם בחברה; הנובעים מהמודעות העצמית של אנשים; מתפיסת הזהות שלהם, מאמונותיהם לגבי האיכויות שלהם; ומהאופן שבו הם מבקשים להיתפס בחברה.

ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות ההבדלים האינדיבידואליים בינינו, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה נעימה: 

פנחס יחזקאלי

ניצב משנה בגמלאות, ד"ר פנחס יחזקאלי הוא שותף בחברת 'ייצור ידע' ואיש אקדמיה. שימש בעבר כראש המרכז למחקר אסטרטגי ולמדניות של צה"ל. הוא העורך הראשי של אתר זה.

.

.

רקפת ששון

רקפת ששון
 היא מנהלת לקוחות ופרויקטים שיווקיים בתחומי האופליין והאונליין. עוסקת בתכנון, גיבוש אסטרטגיה והובלה של פרויקטים, משלב הבנת הצרכים של הלקוח ועד לשלב הפקת התוצר הסופי. כן, עוסקת בפיתוח עסקי, כתיבת תוכן וניהול אפליקציות. בעלת תואר ראשון בתקשורת ובמנהל עסקים, ותואר שני בהתנהגות ובפיתוח ארגונים.

.

.

.

.

.

.

.

.

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא, דווח לנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *