בוקי נאה: כוחה של אשה נבגדת…

 

[בתמונה: אפי נוה בהארכת מעצר. צילום מסך מכתבת ערוץ כאן 11]

ברוך (בּוּקִי) נאה (חוץ מהיותו המדריך הנערץ שלי בצופים) הוא אחד מכתבי הפלילים המיתולוגיים של ישראל, שמנהל משך שנים יחסי אהבה שנאה עם משטרת ישראל.

הרשימה הזו הופיעה בדף הפייסבוק שלו, והיא מופיעה גם כאן באישורו.

[מקור התמונה משמאל: פייסבוק]

*  *  *

דקות ארוכות הסתכלתי על התמונה העצובה הזאת, של אפי נוה בהארכת המעצר. הטובים נגד הרעים.

מרבית חיי הבוגרים הייתי "כתב פלילים" (היו תקופות שאמרו שאני הכי מקצועי) כשהתחלתי, האמנתי במערכת אכיפת החוק של מדינת ישראל ב-100 אחוז בעיניים עצומות. לצערי הרב, בארבעים השנים האחרונות חוויתי עשרות פרשיות פשע חמור שבמרכזן עמדו שוטרים, תובעים, שרים ראשי ממשלה ושופטים מושחתים שהרסו את שמה הטוב של המערכת שאמורה להיות קודש הקודשים/מדינת חוק.

עד היום כשאני נכנס למשרדי משטרה, פרקליטות בית משפט רועדות לי הרגליים ואני מתייחס למקומות האלה בכבוד רב. אני קורא לשוטר אדוני וקד קידה ביציאה מאולם בית משפט של כל גברתי. לא סוד, שמערכת אכיפת החוק מצליחה לחשוף רק 15 אחוז מהפשעים שמתרחשים מתחת לרדאר. בשנים האחרונות צמרת שלטון החוק קורסת לאט לאט: פרשת הניצבים, עו"ד רות דוד ועכשיו אפי נווה היו"ר הכל יכול של לשכת עורכי הדין. מערכת הצדק קורסת לי במחשבות. 

אני מכיר את אפי נווה מעל 20 שנה. פעם הוא לא היה כזה חשוב ויהיר. מאד הערכתי אותו. לפני 20 שנה נפלתי מהאופנוע. הוא יצג אותי מול חברת הביטוח ממשרד בדירה בקומה רביעית ללא מעלית בבניין שיכון. עו"ד צעיר וישר בתיקים קטנים. 

הנכדה של יצחק רבין, נעה רוטמן, ביחד עם אסתר נמדר תמאם ועודד לוטן, עשו על הסירחון הזה - של מערכות היחסים בין מוקדי שלטון החוק בישראל - את הסידרה פמת"א... החבר שלי אפריים ארליך קרמשניט - שפעם היה הלוחם מספר 1 בפשע - אומר ש"הכל רקוב" והלך להיות נהג אוטובוס.

לא הכל מושחת...

יש עוד הרבה אנשים טובים במערכת כמו זה עם החולצה המשובצת בתמונה למטה, שעומד במרכז התמונה בפוזה של שומר. קוראים לו יניב נודלמן. הוא רב פקד במשטרה. (גילוי נאות- אנחנו מתאמנים באותו מכון כושר). גם אח שלו רב פקד דיויד נודלמן היה קצין ביחא"ה התאכזב פרש ועכשיו הוא מטיס נוסעים טראנסטטלניק בין אירופה לאמריקה. הם הילדים של פרופסור ישראל נודלמן מבה"ח תל השומר שעלה מדרום אמריקה לארץ ישראל. כל המשפחה בשרות המדינה בגלל ערכים ואידאולוגיה. 

[למעלה: התמונה שפרסם רפי רותם באתר רוטר. למקור לחצו כאן]

כוחה של אשה נבגדת

ועוד תובנה שיש לי מהסיפור הזה: לאשה נבגדת יש יותר כוח מעשרה בולדוזרים ועשרים מטוסי הפצצה. הוא בהליך גירושין מאישתו... אחת לא פרייארית בכלל... לפני שהם התגרשו היא כנראה פרצה לטלפון שלו וצילמה התכתבויות שלו, תמונות שלו, וסרטונים שלו עם כמה גברות. את כל החומר היא העבירה להדס שטייף שהעבירה למשטרה. 

לפעמים אני מצטער שזרקו אותי מידיעות אחרונות, בגלל שלא הייתי מספיק מקצועי ,ואין לי עכשיו במה...

מקורות והעשרה

3 thoughts on “בוקי נאה: כוחה של אשה נבגדת…

    • אתה צודק יש ילדים מעורבים בסיפור הזה
      סיפור באמת לא יפה אולי אפילו לא חוקי.
      אבל אשרואים מה הם עושים עשו כל השופטים
      חבר מביא חבר וכו
      לא טוב שכל הסיפור התפוצץ עבור האזרחים ???

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *