פנחס יחזקאלי: לכתוב מאמר ולנהל בלוג בלינקדאין

[בתמונה: הרשת החברתית-עסקית, לינקדאין - תמונה חופשית שעוצבה והועלתה על ידי geralt לאתר Pixabay]

[בתמונה: הרשת החברתית-עסקית, לינקדאין - תמונה חופשית שעוצבה והועלתה על ידי geralt לאתר Pixabay]

מי שמבקש לנהל בלוג בעל תכנים מקצועיים, מומלץ לו לשקול לנהל אותו בלינקדאין. רשת הלינקדאין - כל כולה - מיועדת למטרות מקצועיות: היא נועדה נועדה ליצירת קשרים מקצועיים ועסקיים בין משתמשיה. בלוג מקצועי בתוך רשת הלינקדאין מחובר ישירות לפרופיל האישי, וכל תוכן שנרשום בו, יגיע בהתאמה לאלה המבקשים ללמוד עלינו מבחינה מקצועית...

[לריכוז מכלול המאמרים אודות רשת הלינקדאין, ואופן השימוש בה, לחצו כאן]

המאמר עודכן ב- 2 בדצמבר 2021

ניצב משנה בגמלאות, ד"ר פנחס יחזקאלי הוא שותף בחברת 'ייצור ידע' ואיש אקדמיה. שימש בעבר כראש המרכז למחקר אסטרטגי ולמדניות של צה"ל. הוא העורך הראשי של אתר 'ייצור ידע'.ניצב משנה בגמלאות, ד"ר פנחס יחזקאלי הוא שותף בחברת 'ייצור ידע' ואיש אקדמיה. שימש בעבר כראש המרכז למחקר אסטרטגי ולמדניות של צה"ל. הוא העורך הראשי של אתר זה.

*  *  *

מי שמבקש לנהל בלוג בעל תכנים מקצועיים, מומלץ לו לשקול לנהל אותו בלינקדאין. רשת הלינקדאין - כל כולה - מיועדת למטרות מקצועיות: היא נועדה נועדה ליצירת קשרים מקצועיים ועסקיים בין משתמשיה.

הפרופיל האישי  ברשת זו מחליף, זה מכבר, את דפי קורות החיים, ומשמש כתובת עיקרית עבור מחפשי עבודה, מחפשי עובדים ו'ציידי כישרונות' כאחד.

בלוג מקצועי בתוך רשת הלינקדאין מחובר ישירות לפרופיל האישי, וכל תוכן שנרשום בו, יגיע בהתאמה לאלה המבקשים ללמוד עלינו מבחינה מקצועית.

אבל ללינקדאין יש מגרעה גדולה עבור קהל המשתמשים בשפה העברית: עדיין אינו תומך בעברית. משמעות הדבר היא, שהמאמר שלנו יהיה מיושר לשמאל במקום לימין, כפי שהמחשתי במאמר המצ"ב משמאל.

[המאמר שמשמאל: שימו לב כיצד השורות מתיישרות לשמאל!]

ישנן דרכים להתמודד עם הבעיה הזו: כיוון שהלינקדאין תומך בערבית, ניתן ליישר את הכתב לימין בלחיצה על המקש הימני בעכבר. אבל מידי פעם, יש לכתוב נטייה לחזור שמאלה...

אז אם אנחנו מנהלים את הבלוג שלנו באנגלית או בשפה זרה אחרת (ערבית, רוסית וכדומה), הלינקדאין עדיף לנו על כל פלטפורמה אחרת שמאחסנת את הבלוגים שלנו. אבל בעברית יש דילמה, ויתכן שעדיף, בכל זאת, לנהל זאת מחוץ לליקדאין, ולשתף את המאמרים - שנרצה לצרף לפרופיל שלנו - דרך לינק.

איך כותבים מאמר בלינקדאין?

פתחו את דף הבית שלכם בלינקדאין (אחרי שנרשמתם ופתחתם פרופיל אישי, כמובן). וגשו למקום שבו אתם יכולים לכתוב פוסט (ראו המחשה בתמונה למטה).

בשורת הפקודות שם, לחצו על "Write an Article":

[בתמונה: כיצד מגיעים למקום המיועד לכתיבת מאמרים בלינקדאין. הכרזה: ייצור ידע]

[בתמונה: כיצד מגיעים למקום המיועד לכתיבת מאמרים בלינקדאין. הכרזה: ייצור ידע]

הלחיצה הזו תעביר אתכם לפורמט העריכה של הלינקדאין. שם, תוכלו לכתוב ולצרף תמונות רלוונטיות, ואל תוותרו, בשום אופן, על תמונת נושא אטרקטיבית:

הלחיצה הזו תעביר אתכם לפורמט העריכה של הלינקדאין. שם, תוכלו לכתוב ולצרף תמונות רלוונטיות, ואל תוותרו, בשום אופן, על תמונת נושא אטרקטיבית

[בתמונה: כיצד עורכים מאמרים בלינקדאין. הכרזה: ייצור ידע]

חשוב: באשר לתמונות, היזהרו מפגיעה בזכויות יוצרים! לא חסרים מקורות חינמיים לתמונות! קיימים אתרים רבים המאפשרים הורדה של תמונות חינמיות טובות. למשל:

בהצלחה רבה!

[לריכוז מכלול המאמרים אודות רשת הלינקדאין, ואופן השימוש בה, לחצו כאן]

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא דווח לנו!  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *