יאיר רגב: מצעד הבושה – טיפשות על פי הנוהל…
הדם רותח! מדוע לא ניתן להעניש על ״שיקול דעת״ לקוי באופן בוטה? מדוע צריך לכתוב נוהל לשוטרים?, אולי כדי שיוכלו להאשימם בהפרת הנוהל??? אסור לכתוב נהלים לכל התנהגות אידיוטית. חייבים להעניש שוטרים, שבשיקול דעת לקוי פגעו בזכויות האדם; ומפקדים שנתנו גיבוי לכך…