מלחמה חד צדדית…
אני מנוע מלספר כל מה שהולך כאן המצב הרבה יותר קשה ומסובך ממה שרשמתי, אבל לקרוא לזה הפרות סדר זה הקטנה של המצב. זאת מלחמה מלחמה חד צדדית אבל מלחמה!. שמעתי את שר הביטחון מתגאה שהרגנו 8 מחבלים בסופ"ש אז רק לפרופורציה היו מעל ל 20,000 בלילה אחד! מחבלים שזרקו עלינו מעל ל 200 רימונים ומטענים ומתוכם חוסלו 8 עכשיו תכפילו את זה בשבוע זה נשמע לכם פרפופרצינלי?!