הכל על אסטרטגיית העשייה מתחת לרדאר, באתר ייצור ידע

[בתמונה: מתחת לרדאר... מקור התמונה: Photo by braincontour from Pexels]

[בתמונה: מתחת לרדאר... מקור התמונה: Photo by braincontour from Pexels]

'עשייה מתחת לרדאר' היא אסטרטגיית פעולה - המכילה בתוכה אלמנטים של עורמה ותחבולה - שנועדה לנטרל התנגדות לשינוי; ו'להרגיל' את היריב לדינאמיקה, שתיצור - לאחר שתצבור מסה קריטית - מהפך במערכת מורכבת. ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות עשייה 'מתחת לרדאר' והשלכותיה, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה נעימה!

הדף עודכן ב- 17 בינואר 2022

עשייה מתחת לרדאר היא אסטרטגיית פעולה - המכילה בתוכה אלמנטים של עורמה ותחבולה - שנועדה לנטרל התנגדות לשינוי; ו'להרגיל' את היריב לדינאמיקה, שתיצור - לאחר שתצבור מסה קריטית - מהפך במערכת מורכבת. 

ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות עשייה 'מתחת לרדאר' והשלכותיה, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה נעימה:

לאוספי מאמרים רלוונטיים נוספים בהקשר זה:

גרשון הכהן

אלוף במילואים גרשון הכהן כיהן בתפקידיו האחרונים בשירות פעיל בצה"ל, כמפקד המכללות הצבאיות וכמפקד הגיס הצפוני. הוא פרש משירות פעיל בספטמבר 2014, לאחר 41 שנות שירות‏. בעל תואר שני בפילוסופיה ובספרות השוואתית מהאוניברסיטה העברית בירושלים. נשוי ואב ל-3 ילדים.

פנחס יחזקאלי

ניצב משנה בגמלאות, ד"ר פנחס יחזקאלי הוא שותף בחברת 'ייצור ידע' ואיש אקדמיה. שימש בעבר כראש המרכז למחקר אסטרטגי ולמדניות של צה"ל. הוא העורך הראשי של אתר 'ייצור ידע'.

שוש קמחי

שוש קמחי היא דוקטורנטית לניהול. שימשה כמנהלת אגף פיתוח והדרכה בבנק דיסקונט 10 שנים. ניהלה את תהליך האסטרטגי של שינוי התרבות הארגונית בבנק. משמשת כחברת הועד המנהל של עמותת משאבי אנוש ישראל.

.

.

.

.

.

.

.

.

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא דווח לנו!

One thought on “הכל על אסטרטגיית העשייה מתחת לרדאר, באתר ייצור ידע

  1. Pingback: פנחס יחזקאלי: בין מוחמד ברכה למסיתה מכסייפה | ייצור ידע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *