לחץ ושחיקה בעבודה באתר ייצור ידע

תקציר: נגדיר לחץ ושחיקה בעבודה (Occupational burnout) כמצב של מצוקה או מתח נפשי, עומס, דחק ואף מועקה. ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות לחץ ושחיקה בעבודה; והשלכותיהם, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה נעימה!

[התמונה המקורית היא תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי geralt לאתר Pixabay]
[התמונה המקורית היא תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי geralt לאתר Pixabay]

עודכן ב- 2 במאי 2023

נגדיר לחץ ושחיקה בעבודה (Occupational burnout) כמצב של מצוקה או מתח נפשי, עומס, דחק ואף מועקה. זוהי הפרת מצב האיזון בו אנו מצויים עקב איום פיסי או נפשי. הגדרה כללית זו מתייחסת למגוון השפעות פסיכולוגיות ופיזיולוגיות הנובעות ממצבים שונים בהם אנו חשים מאוימים.

ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות לחץ ושחיקה בעבודה; והשלכותיהם, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה נעימה:

לאוספי מאמרים רלוונטיים נוספים:

אורית אביגד

אורית אביגד היא אשת מחלקת משאבי אנוש ב'ארגון המורים בבתי הספר העל יסודיים'.

.

.

.

.

אסתר אברג'יל ואורית אזואלוס

אסתר אברג'ל (משמאל) היא פלובוטומיסטית מומחית בקופת חולים כללית. אורית אזואלוס היא עובדת משרד הרווחה.

.

.

.

שרית אונגר-משיח

.

.

.

.

.

יוסי אליהו ושמואל חזיזה

פנחס יחזקאלי

ניצב משנה בגמלאות, ד"ר פנחס יחזקאלי הוא שותף בחברת 'ייצור ידע' ואיש אקדמיה. שימש בעבר כראש המרכז למחקר אסטרטגי ולמדניות של צה"ל. הוא העורך הראשי של אתר זה.

.

.

יהודה סולומון

תת ניצב בגמלאות יהודה סולומון הוא קצין משטרה בכיר ששימש בתפקידים בכירים, שונים, במשטרת ישראל. בין היתר שימש כסגן מפקד מחוז הצפון. הוא מעיד על עצמו כשוטר ומפקד, שאהב ואוהב את משטרת ישראל בכל מצב וללא תנאי...

.

.

.

.

פנינה קרן

פנינה קרן (ראו תמונה משמאל) מילאה שורה של תפקידים בכירים בתחום ניהול משאבי אנוש בארגונים גדולים. תפקידיה האחרונים היו סמנכ"לית משאבי אנוש באוניברסיטת בן גוריון; ‏ומנהלת חטיבת משאבי אנוש ומינהל בבנק ישראל.
כיום, יועצת ארגונית, מומחית בתחום משאבי אנוש ו'דאטה אנליטיקס'.

.

.

.

.

.

רקפת ששון

תמונת העט של רקפת ששון, מנהלת לקוחות ופרויקטים שיווקיים בתחומי האופליין והאונליין. עוסקת בתכנון, גיבוש אסטרטגיה והובלה של פרויקטים, משלב הבנת הצרכים של הלקוח ועד לשלב הפקת התוצר הסופי. כן, עוסקת בפיתוח עסקי, כתיבת תוכן וניהול אפליקציות. בעלת תואר ראשון בתקשורת ובמנהל עסקים, ותואר שני בהתנהגות ובפיתוח ארגונים.

.

.

.

.

.

.

.

.

[בתמונה: לחץ ושחיקה. בעל הזכויות בתמונה זו לא אותר. לכן, השימוש נעשה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. בעל הזכויות הראשי, אנא פנה ל: yehezkeally@gmail.com]
[בתמונה: לחץ ושחיקה בעבודה... בעל הזכויות בתמונה זו לא אותר. לכן, השימוש נעשה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. בעל הזכויות הראשי, אנא פנה ל: yehezkeally@gmail.com]

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא, דווח לנו!

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *