רשתות ארגוניות באתר ייצור ידע

[בתמונה: גם זו רשת... Photo by clark cruz from Pexels]

[בתמונה: גם זו רשת... Photo by clark cruz from Pexels]

רשת ארגוניתOrganizational Network) ) היא רשת המתארת את מבנה הארגון ו/או את תהליכי העבודה ו/או את תהליכי זרימת הידע והמידע בו. ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות רשתות ארגוניות, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה נעימה!

הדף עודכן ב- 2 בדצמבר 2021

רשת (Network) היא מערכת של גורמים / צמתים המחוברים ביניהם בקשרי גומלין (Interconnectivity). דרך הקישורים ניתן להעביר חומר, אנרגיה ומידע. היא כלי ביטוי המאפשר להגדיר את מהות קשרי הגומלין ואופיים, ביחסים שבין מרכיבי המערכת.

רשת ארגונית (Organizational Network) היא רשת המתארת את מבנה הארגון ו/או את תהליכי העבודה ו/או את תהליכי זרימת הידע והמידע בו.

ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות רשתות ארגוניות, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה נעימה: 

שרית אונגר-משיח

אינג' שרית אונגר-משיח (ראו תמונה משמאל) היא מומחית לניתוח רשתות ארגוניות (Organizational Network Analysis - ONA), ושותפה בחברת 'ייצור ידע'. שימשה בעשור האחרון כמנהלת הידע של חברת TECI.

משה חדד

פנחס יחזקאלי

ניצב משנה בגמלאות, ד"ר פנחס יחזקאלי הוא שותף בחברת 'ייצור ידע' ואיש אקדמיה. שימש בעבר כראש המרכז למחקר אסטרטגי ולמדניות של צה"ל. הוא העורך הראשי של אתר 'ייצור ידע'.

פנחס יחזקאלי ושרית אונגר-משיח

ד"ר פנחס יחזקאלי ואינג' שרית אונגר-משיח הם מומחים לניתוח רשתות ארגונית (Organizational Network Analysis). ושותפים בחברת 'ייצור ידע'.

עפרון רזי ופנחס יחזקאלי

ד"ר פנחס יחזקאלי ואינג' עפרון רזי הם מומחים בתחום האבחון הארגוני. מאמר זה מבוסס על פרק מספרם "אנטומיה של ארגונים צבאיים, שראה אור בהוצאת משרד הביטחון ומודן בשנת 2013.

.

.

.

.

.

.

[לקובץ מאמרים נפרד ורלוונטי בנושא 'ניתוחי רשת ארגונית' ONA, לחצו כאן]

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא דווח לנו!  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *