הכל על הדוברות המשטרתית באתר 'ייצור ידע'

תקציר: מערך הדוברות המשטרתי, שהיה בעבר חד ואפקטיבי, הסתייד עם השנים; והפך לגוף קפוא, כבד, מגושם וסטגנטיבי. ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות הדוברות המשטרתית. קריאה נעימה!

[בתמונה: הכל על הדוברות המשטרתית... תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי Alexas_Fotos לאתר Pixabay]
[בתמונה: הכל על הדוברות המשטרתית... תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי Alexas_Fotos לאתר Pixabay]

עודכן ב-25 ביוני 2023

בספרות המקצועית של שיטור ואכיפת חוק, התקשורת היא שותף טבעי וחיוני למשטרה לצורך מילוי תפקידה. על מנת שהמשטרה תמלא את תפקידה העיקרי – שמירת סדר החיים, היא חייבת לגרום לעיקר האוכלוסייה להישאר בצד הנורמטיבי. היא עושה זאת על ידי מעצר והבאה לדין של מספר קטן יחסית של עבריינים, ומתן הד גדול לכך על ידי התקשורת. כך משיגה המשטרה את הדימוי (הכוזב, לצערי) של "רשע ורע לו" שמאפשר לנו להתקיים כחברה.

מכאן, תפקידו המיוחד מערך הדוברות של משטרת ישראל , מעבר לכל מערך דוברות אחר... מערך זה שהיה בעבר חד ואפקטיבי, הסתייד עם השנים והפך לגוף גדול, כבד מגושם וסטגנטיבי.

ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות הדוברות המשטרתית. קריאה נעימה: 

קבצי מאמרים רלוונטיים נוספים:

'דובר במסכה'

תמונת העט של הכותב המכונה: 'דובר במסכה'

.

.

.

.

.

פנחס יחזקאלי

ניצב משנה בגמלאות, ד"ר פנחס יחזקאלי הוא שותף בחברת 'ייצור ידע' ואיש אקדמיה. שימש בעבר כראש המרכז למחקר אסטרטגי ולמדניות של צה"ל. הוא העורך הראשי של אתר 'ייצור ידע'.

אסא כשר

אסא כשר הוא פרופסור אמריטוס לפילוסופיה באוניברסיטת תל אביב, זוכה פרס ישראל. כשר מופקד על הקתדרה לאתיקה מקצועית ולפילוסופיה של הפרקטיקה ע"ש לאורה שוורץ-קיפ, וקודם לכן על הקתדרה לפילוסופיה של השפה ע"ש אברהם הורודיש באוניברסיטת תל אביב. הוא מומחה בעל שם בינלאומי במחקר הפרגמטיקה של השפה, חוקר ופעיל בתחומי האתיקה המקצועית בצבא, ברפואה, בתקשורת, באקדמיה ובמחקר המדעי. ממחברי רוח צה"ל, הקוד האתי של צבא הגנה לישראל. משך שנים שימש כמרצה הבית במכללה לביטחון לאומי, צה"ל.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא, דווח לנו!

2 thoughts on “הכל על הדוברות המשטרתית באתר 'ייצור ידע'

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *