בוקי נאה: אבנר הררי – מחסל או ליצן, שפיו מסבך אותו?

 

[בתמונה כשבוקי נאה פגש את אבנר הררי א'... מקור התמונה: בוקי נאה, פייסבוק]

ברוך (בּוּקִי) נאה (חוץ מהיותו המדריך הנערץ שלי בצופים) הוא אחד מכתבי הפלילים המיתולוגיים של ישראל, שמנהל משך שנים יחסי אהבה שנאה עם משטרת ישראל. הרשימה הזו הופיעה בדף הפייסבוק שלו, והיא מופיעה גם כאן באישורו.

[מקור התמונה משמאל: פייסבוק]

*  *  *

האיומים שמקבלים שדרי רדיו מאמרגנים ושתדלנים כדי שישמיעו שירים שלהם...

מה מסמל מטען חבלה קטן שמתפוצץ על מכסה מנוע במכונית של זמרת כמו מרגול צנעני? האם אבנר הררי הוא "המחסל של העולם התחתון" או ליצן שהפה שלו מסבך אותו?

זומנתי הבקר על ידי פרקליטות מחוז תל אביב (פמת"א) כעד מומחה להעיד בתיק פשע חמור : מדינת ישראל נגד הזמר אבנר הררי ואחרים שנאשמים בפיצוץ מכוניותיהם של מרגול ושל עוד כמה אנשים.

הררי, מחבורת שודדי היהלומים שכונתה "כנופיית שודדי הפיאט אונו" דווקא "חבר שלי לעבודה" 40 שנה.

[לסקירה רחבה אודות אבנר הררי, 'המחסל המזמר', לחצו כאן]

בפברואר 2017 נעצר הררי בחשד להנחת מטען חבלה ברכבו של כדורגלן הפועל רמת השרון, קובי מוסא ברמת השרון, ובחשד להנחת מטעני החבלה במכוניותיהם של איש העסקים מאיר שמיר והזמרת מרגלית צנעני. יחד עם הררי נעצרו שלושה חשודים נוספים, אחד מהם מועסק בחנות הירקות שבבעלותו.

לטענת המשטרה, הררי הניח את מטען חבלה במשקל של חצי קילוגרם ברכבו של מוסא, ב- 17 בפברואר 2017. על פי הערכת המשטרה, המטען שהונח נועד לחסלו, והרקע למעשה הוא סכסוך בין השניים. איש הביצוע של הררי היה, לפי הטענות, אבישי בן דוד, קרוב משפחתו ובעל עבר פלילי בתחום עבירות הרכוש (אריאל-אמיר, 2017).

[בתמונה כשבוקי נאה פגש את אבנר הררי ב'... מקור התמונה: בוקי נאה, פייסבוק]

באשר לזמרת, מרגלית צנעני, נטען כי הררי ניסה להפחידה, בהנחת מטען על מכוניתה, משום שסירבה להשמיע את שירו "דף חדש" בתכנית הרדיו בהגשתה (אריאל-אמיר, 2017).

[למאמר: מרגלית צנעני לא לבד: הזמר המזרחי והפשע המאורגן, לחצו כאן]

השופטים דחו את בקשתו להצטלם אתי "סלפי" בתום העדות.

מקורות והעשרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *