יאיר רגב: מישהו נרדם בהכנת התיק…

[תמונתו של איתמר שמעוני למעלה נוצרה והועלתה לויקיפדיה על ידי רוני גבאי. קובץ זה הוא בעל רישיון Creative Commons להפצה, תחת רישיון זהה, גרסה: CC BY-SA 3.0]

עו"ד יאיר רגב הוא קצין משטרה בגמלאות, שמילא תפקידים רבים במערך החקירות והמודיעין. בין היתר שימש כעוזר לראש האגף לחקירות ולמודיעין, ראש מפלג חקירות כלכליות וביטחוניות ביאחב"ל, ראש לשכת החקירות במרחב השפלה ועוד.

רגב ניהל מספר רב של חקירות - בישראל ובחו"ל - כנגד ארגוני הפשיעה הפעילים בישראל, ופענח מקרי שוד ורצח רבים.

הוא משמש כיום כעורך דין פרטי (משרד עורכי-דין‏ יאיר רגב ושות'); וכמרצה בסוגיות של חוק ופשיעה.

.

*  *  *

איתמר שמעוני חזר להיות ראש עיריית אשקלון! לפני זמן קצר התקבלה תשובת הועדה להשעיית ראשי רשויות בנוגע לעניינו של איתמר שמעוני, לאחר בקשת המדינה להאריך את תוקף השעייתו של שמעוני עד לקיום דיון בעינינו ביום חמישי הקרוב.

ב- 7 במרץ 2018, בשעה חצות ודקה מסתיימת ההשעיה שלו והוא חוזר להיות ראש העיר, לאחר השעיה של שנה; כשראש העירייה בפועל, תומר גלאם, מפסיק את כהונתו.

הועדה החליטה לדחות את בקשת המדינה ממספר סיבות. הדבר הזה מגלה הרבה על התנהלות מערכת האכיפה כולה בתיק שמעוני. זה מסמל את ההתנהלות של כל הגורמים הממלכתיים בתיק הזה, למעט בית המשפט.

כאשר הפרקליטות מנהלת את התיק ומבקשת לנהל חקירה באמצע התיק, זה מעיד שמישהו נרדם בהכנת התיק. מישהו לא ביצע את עבודתו כמו שצריך לבצע. כשבונים תיק שאין בו ראיות על כל מיני תזות, ואין ביסוס, ככה נראה התיק. זה תיק מרושל שלא היו בו ראיות מלכתחילה ומישהו לא ראה את זה, ומישהו לא שקל כראוי את הדברים והזדרז להגיש כתב אישום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *