אלעד רזניק: אלוהים חס על מפגיני בלפור; לא על מפגיני ארה"ב
מה קורה בארה"ב, בין ה 25 למאי ל- 15 ליולי, שגורם להכפלה במספר החולים היומי המאובחן? יכול להיות שזה ההפגנות ענק והמהומות המתרחשות לאורכה ולרוחבה של ארה"ב ? תמהני. בלפור הוא המקום היחיד בעולם שבו מפגינים לא נדבקים בקורונה; ולהזכיר, מדובר בהתקהלות הגדולה ביותר בישראל. מסתבר שאלוהים אוהב מפגינים בבלפור אבל מתעב מפגינים באמריקה…