אלעד רזניק: זיופים בקלפי זה לא דבר חדש

[בתמונה: לא מדובר על דמוקרטיה מדובר על רפובליקת בננות... תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי pixel2013 לאתר Pixabay]

[לקובץ המאמרים על פוליטיקה אמריקנית, לחצו כאן] [לריכוז המאמרים על על שחיתות שלטונית ואחרת, לחצו כאן]

דרמה בדטרוייט

דרמה מתבשלת לה בדטרויט: שני חברי וועדת הבחירות הרפובליקנית, שאמורים לאשרר את הבחירות, הודיעו שהם מסרבים בגלל אי סדרים רחבי היקף. כמובן שמייד הופעל עליהם לחץ רחב היקף שבמסגרתו איימו על חיהם וחיי ילדיהם ונכדיהם, כמיטב המסורת של פלוגות הסער של המפלגה הדמוקרטית.

אבל שימו לב לזה: במסגרת הפעלת הלחץ, אחד מחברי וועדת הבחירות הדמוקרטית, בחורצ'יק בשם Ned Stabler עלה לשידור ובלי משים אישר את כל מה שהם אמרו - שבדטרוייט יש אי סדרים רחבי היקף. באוגוסט 50% מהקולות היו בלתי ניתנים לספירה מחודשת. מאז חל שיפור; ועכשיו, "רק" 30% מהקולות הם בלתי ניתנים לספירה מחודשת. קול בלתי ניתן לספירה מחודשת אם אי אפשר למצוא את המצביע בספר הבוחרים; אם יש בעיות עם החתימה; וכל מיני דברים טכניים שכאלה, המצביעים על זיוף.

.

.

סתם שתדעו 30% מהקולות באזור זה בערך 400,000 איש. לא מדובר על דמוקרטיה מדובר על רפובליקת בננות... מסתבר ששום דבר לא חדש תחת השמש ובדטרוייט מזייפים קולות כבר המון זמן. הנה למשל כתבה, מדצמבר 2016:

[לכתבה המלאה 'בדטרויט פרי פרס' מדצמבר 2016, לחצו כאן]

[לקובץ המאמרים על פוליטיקה אמריקנית, לחצו כאן] [לריכוז המאמרים על על שחיתות שלטונית ואחרת, לחצו כאן]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *