פיל בחנות חרסינה: הדוד מישראל מתחת לגלגלי האוטובוס האמריקאי

[בתמונה: נמצא סוף סוף מתחרה לנדיה קומנאץ'... התמונה היא צילום מסך]

ב- 6 באפריל 2021, נפתחו בווינה שיחות עקיפות בין האמריקאים לאיראנים במרוץ, הדי חסר אחריות, של האמריקאים להקניית לגיטימציה בינלאומית כוללת למרוץ האיראני לגרעין.

המשלחת האיראנית התאכסנה במלון אימפריאל (שיעים שיעים אבל למה לסבול?) המשלחת האמריקאית התארחה פחות מק"מ משם.

רוברט מאלי האמריקאי (Robert Malley; ראו תמונה משמאל למטה; האיש השצליח להוציא לא פעם את יעלון מהכלים) בדק כמה ממשל ביידן גמיש בפליקפלאק לאחור והוא אכן מתחרה ראוי לנאדיה קומנאץ'... (ראו תמונה בראש המאמר).

האיראנים אגב מחזיקים בשליטה על השרשרת הגרעינית עוד מלפני ה 20 לינואר 2009. מהכרייה ועד העשרה. פיתוח נשק גרעיני על ידי האיראנים הוא רק עניין של החלטה וכדאי שמדינת ישראל תתחיל להתרגל ולהערך לחיים בצל הפצצה.

רק שהגעה לאותה נקודת זמן - שבה האיראנים יחליטו שהם מפתחים נשק גרעיני, כשלאיראן גישה בינלאומית למסחר טכנולוגיה ולעוד כמה דברים - זה לא בדיוק מה שרשם הרופא.

כדאי לזכור שהלחשים של פרופסור ניי על soft power לא עבדו בשום מקום אחר בעולם; ולכן, מאוד לא סביר בעיני שיעבדו גם במקרה הזה.

בבוקר ה- 6 באפריל 2021, מישהו החליט שה- SAVIZ ספינת איסוף חפ"ק ונקודת הערכות קדמית של משמרות המהפכה (ראו תמונה למטה), ששייטה לה בנחת משהו כמו 400 ק"מ מערבית-צפון-מערבית לצנעה מפריעה לו ברשתית ודאג לפעור בה חור או שניים ע"פ מקורות זרים.

[בתמונה משמאל: רוברט מאלי: מעצבנים גדולים תמיד באים באריזות קטנות עם משקפיים עגולים... משמאל נוצרה והועלתה לויקיפדיה על ידי International Peace Institute. קובץ זה הוא בעל רישיון Creative Commons להפצה, תחת רישיון זהה, גרסה: CC BY- 2.0]

מי שתקף אותת לכולם במרחב שהוא כאן כדי להישאר:

1. לאיראנים, שהוא מוכן להסלים וללכת להם על מטרות צבאיות גם במרחב הימי ולא רק בסוריה.

2. לסעודים ולאמירתים שגם אם ממשל ביידן מחליט החלטות בנוגע לאזור אז לא חובה לציית מה שיחזק את מעמדה של ישראל וידחוף את MBS עוד קצת לתוך הקוראלס שבסופו הסדר עם ישראל (ולכתו של ביבי, לכל המעונינים בכך).

3. ולממשל ביידן שישראל מוכנה לפעול נגד האינטרס האמריקאי בשביל להגן על עצמה וכדאי לממשל ביידן לקחת את זה בחשבון בכל מגעיו עם האיראנים.

רוברט מאלי אמנם בחור מאוד גמיש; אבל, חשבון הוא לא ממש יודע; אז הכוונה יפה אבל זה לא יעזור.

[בתמונה: ה- SAVIZ האיראנית בימים יפים יותר... מישהו החליט שה SAVIZ ספינת איסוף חפ"ק ונקודת הערכות קדמית של משה"מ ששייטה לה בנחת משהו כמו 400 ק"מ מערבית-צפון-מערבית לצנעה מפריעה לו ברשתית; ודאג לפעור בה חור או שנייים ע"פ מקורות זרים... המקור: טוויטר. השימוש נעשה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. בעל הזכויות הראשי, אנא פנה ל: yehezkeally@gmail.com]

מי שתקף יכול גם לתקוף יום לפני או יומיים אחרי; והבחירה בתאריך לא הייתה מקרית; ושיגידו האמריקאים תודה, שמי שתקף נתן לנושאת המטוסים איזנאהור - שבדיוק שייטה באזור - להתרחק קצת.

ב- 6 באפריל 2021 בערב (שעון חוף מזרחי), פרסם הניו יורק טיימס ע"פ מקור אנונימי בממשל ביידן, שאת התקיפה ביצעה ישראל. הדלפה כזאת שבאה אחרי שורה של הדלפות אחרות הנוגעות לנושא ושהביאה לתקיפה איראנית על שתי ספינות ישראליות, פוגעת מהותית בקשרים בין מדינת ישראל לממשל ביידן ומשולה לדחיפתה של מדינת ישראל אל מתחת לגלגלי האוטובוס.

נדמה ששני הצדדים ממשלת ישראל וממשל ביידן החליטו ללכת על עימות.

.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *