פנחס יחזקאלי: טכנולוגיות במשאבי אנוש – הרצאה בשלושה חלקים

[התמונה המקורית היא תמונה חופשית לשימוש ברמה CC BY 2.0, שהועלתה על ידי Pixabay לאתר fexels]

[לאוסף המאמרים על ניהול המשאב האנושי בארגונים, לחצו כאן] [לאוסף המאמרים על טכנולוגיה בארגונים, לחצו כאן]

ניצב משנה בגמלאות, ד"ר פנחס יחזקאלי הוא שותף בחברת 'ייצור ידע' ואיש אקדמיה. שימש בעבר כראש המרכז למחקר אסטרטגי ולמדניות של צה"ל. הוא העורך הראשי של אתר זה.

*  *  *

הטכנולוגיה היא אחד הגורמים העיקריים שמאתגר את תחום משאבי אנוש (מש"א) ומפתח אותו. אם בעבר ניהול משאבי אנוש התמקד בעיקר בגיוס עובדים ובמתן הטבות או ארגון ימי גיבוש, הרי שכיום מדובר בהתמקצעות מרתקת, הנוגעת במגוון רחב של נושאים הקשורים באפקטיביות התפעולית של הארגון.

בהרצאה זו נבין, טכנולוגיה מהי; ומה חשיבותה לארגונים בכלל; ולמש"א בפרט...

טכנולוגיה מוגדרת כאמנות ותחום דעת, העוסק בחיפוש יצירתי  אחר פתרונות מעשיים וכלי עזר, כמענה לרצונות וצרכים, זאת, תוך ניצול חידושי המדע. משמע, טכנולוגיה עושה שימוש במדע, אולם איננה מחוברת ישירות אליו. היא מחוברת דווקא לאמנות!

[לאוסף המאמרים על ניהול המשאב האנושי בארגונים, לחצו כאן] [לאוסף המאמרים על טכנולוגיה בארגונים, לחצו כאן] [להרחבת המושג 'אפקטיביות', לחצו כאן] [למאמר: 'טכנולוגיה היא אמנות', לחצו כאן] [להרחבה בנושא 'יצירתיות', לחצו כאן]

[מקור התמונה: Photo by luis gomes from Pexels]

ההרצאה תעסוק בתחומים הבאים:

[להרחבה על בני דור ה- X בשוק העבודה, לחצו כאן]  [להרחבה על בני דור ה- Y בשוק העבודה, לחצו כאן] [להרחבה על דור ה- Z בשוק העבודה, לחצו כאן][על שבע 'קפיצות המדרגה' של הטכנולוגיה בארגונים, לחצו כאן][להרחבה על: 'ניתוח אנשים' (People Analytics), לחצו כאן][להרחבה על: מהפיכת מערכות ה- Business Intelligence – BI, לחצו כאן]

אני מאחל לכם צפייה נעימה:

חלקה השני של ההרצאה:

חלקה השלישי של ההרצאה:

[לאוסף המאמרים על ניהול המשאב האנושי בארגונים, לחצו כאן] [לאוסף המאמרים על טכנולוגיה בארגונים, לחצו כאן]

מקורות והעשרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *