התעללות בילדים באתר ייצור ידע

תקציר: התעללות בילדים (child abuse) היא אלימות לסוגיה, כלפי חסרי ישע. ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות התעללות לילדים לסוגיה והשלכותיה, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה מועילה!

[בתמונה: התעללות בילדים באתר ייצור ידע... התמונה היא צילום מסך מסרטון ביו-טיוב]
[בתמונה: התעללות בילדים באתר ייצור ידע... התמונה היא צילום מסך מסרטון ביו-טיוב]

עודכן ב- 14 בדצמבר 2023

התעללות בילדים (child abuse) היא אלימות לסוגיה, כלפי חסרי ישע. המקרה הבולט ביותר של התעללות בילדים הוא אלימות או התעללות במשפחה. משמע, התעללות של אחד ההורים או שניהם בילדם / בילדיהם. היא כוללת פגיעות פיזיות, נפשיות ומיניות בילדים, בדרך כלל על ידי הוריהם; ולחלופין, היא תוצר של תנאי קיפוח והזנחה. מקרה נוסף שעולה הרבה לכותרות בשנים האחרונות הוא ההתעללות בילדים בפעוטונים ובגנים.

ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות התעללות לילדים לסוגיה והשלכותיה, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה מועילה: 

קובצי מאמרים רלוונטיים נוספים:

סוזי בן ברוך

ד"ר סוזי בן ברוך שרתה במשטרת ישראל 35 שנים בתפקידי חקירות ומודיעין, קהילה ומשמר אזרחי ועבריינות נוער. שימשה כקצינת נוער ארצית במשטרת ישראל. מרצה בנושאי משטרה וחברה. מאחריה כארבעים שנות ניסיון בעבודה עם נוער. בכתיבתה היא מסתייעת בניסיונה הרב בשטח, כמובילה וכשותפה לשינויים הרבים שנעשו בתקופת שירותה.

.

.

אבי הראל

אבי הראל הוא בעל תואר שלישי בפילוסופיה והיסטוריה יהודית, שירת בצה"ל מג"ב ומשטרת ישראל שלושה עשורים, בתפקידי פיקוד שונים. בתפקידו האחרון היה ההיסטוריון של משטרת ישראל. פרסם ארבעה ספרים ועשרות מאמרים בתחומי עיסוקו.

.

.

פנחס יחזקאלי

ניצב משנה בגמלאות, ד"ר פנחס יחזקאלי הוא שותף בחברת 'ייצור ידע' ואיש אקדמיה. שימש בעבר כראש המרכז למחקר אסטרטגי ולמדניות של צה"ל. הוא העורך הראשי של אתר זה.

.

רועי צזנה

המחבר (ראו תמונה משמאל), רועי צזנה, הוא דוקטור לננו-טכנולוגיה; עמית בסדנת יובל נאמן למדע, טכנולוגיה וביטחון באוניברסיטת תל אביב, ומרצה בפקולטה להנדסה ביו-רפואית בטכניון. בוגר קורס המנהלים של אוניברסיטת הסינגולריות ומחבר הספר המדריך לעתיד.
[התמונה: מאלבום התמונות הפרטי של המחבר]

.

.

.

ראובן קלר

ראובן (רוברט) קלר שימש בעבר כ‏ראש מחלק תשאול ופשעים חמורים ביחידה המרכזית מרכז‏ לשעבר ב-‏משטרה‏. 

לפני כן, שרת במשטרה, בין השנים 2000-1978, בתפקידים במחלק סמים, בילוש ומודיעין. היה קמ"ן של תחנת משטרה בשרון, וחלק מגרעין ההקמה של ימ"ר מרכז.

.

.

.

יאיר רגב

עו"ד יאיר רגב הוא קצין משטרה בגמלאות, שמילא תפקידים רבים במערך החקירות והמודיעין. בין היתר שימש כעוזר לראש האגף לחקירות ולמודיעין, ראש מפלג חקירות כלכליות וביטחוניות ביאחב"ל, ראש לשכת החקירות במרחב השפלה ועוד.

רגב ניהל מספר רב של חקירות - בישראל ובחו"ל - כנגד ארגוני הפשיעה הפעילים בישראל, ופענח מקרי שוד ורצח רבים.
הוא משמש כיום כעורך דין פרטי (משרד עורכי-דין‏ יאיר רגב ושות'); וכמרצה בסוגיות של חוק ופשיעה.

.

.

.

.

.

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא, דווח לנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *