אלי בר און: ממשלת חרפה לאומית…

[מקור התמונה: פייסבוק. בעל הזכויות בתמונה זו לא אותר. לכן, השימוש נעשה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. בעל הזכויות הראשי, אנא פנה ל: yehezkeally@gmail.com]

[לקובץ המאמרים על הקורונה והשלכותיה באתר 'ייצור ידע', לחצו כאן]

אלי בר און הוא כלכלן המתמחה בניתוח מערכות וחקר ביצועים

*  *  *

זו לא ממשלת חירום לאומית; גם לא ממשלת אחדות לאומית, זו ממשלת חרפה הלאומית. זו תהיה בוודאות ממשלת השחיתות הציבורית הלאומית הגרועה בממשלות ישראל. מדוע?

אומרים כותבים ומצהירים כי יהיו לנו בממשלה כ- 36 שרים; כאשר, ידוע לכל כי לפחות 16 מהם מיותרים לחלוטין.

חבורת אוכלי חינם הזו תהיה זכאית ללשכות, למזכירות, לעוזרים, לשומרים, למכוניות, לנסיעות מיותרות רבות משתתפים למלונות יקרים בחו"ל (טוב שיש מגפת קורנה והרעה הזאת פחות פופולרית כעת); ולעוד כיבודים מכיבודים שונים, עלות המסתכמת במאות מליוני ש"ח שכל כך חסרים היום לנזקקים בארץ הזו ולתקציב המדינה שגרעונו גדל במהירות מסחררת!

השרים המיותרים ידרשו להראות פעילות; אז ודאי שיזמו כל מיני פרויקטים מיותרים להאדרת שמם. מאות מליוני ש"ח נוספים שיושלכו לפח האשפה הפוליטי.

בנוסף גם יהיו 8 סגנים. מי צריך סגנים? מה בכלל עושים הבטלנים ועוזריהם? חיים משוגעים; ושוב, ע"ח משלם המיסים. זאת כאשר בעת הזו יש יותר ממיליון מובטלים ולפחות מיליון נוספים ששכרם קוצץ בהעדר ביקושים ושעות נוספות ופרמיות וכד'.

[התמונה נוצרה והועלתה לויקיפדיה על ידי skorchanov קובץ זה הוא בעל רישיון Creative Commons להפצה, תחת רישיון זהה, גרסה: CC BY-SA 3.0]

מאידך בכנסת יהיו חסרים כל אוכלי החינם שקיבלו פינוקים בממשלה (ושבנוסף להיותם ח"כים, הפכו להיות חלק מהרשות המבצעת). לכן הכנסת תהיה כנסת של פראיירים, המסכנים שלא יושבים בסופר ממשלה, כנסת מתוסכלת, חסרה, רדודה, חסרת ערך. הועדות להוציא ועדת הכספים יחזרו להיות מקומות בהם מחסלים בורקסים, יושביהם יודעים שאף אחד לא סופר אותם, הם לא שרים סתם מחממים כסא בכנסת. במצב הזה של המדינה וגם במצב אחר בו אין מלחמה בקורנה המשוגעת. אני דורש בחירות חדשות ולא ממשלת חרפה ובזיון לאומי. בוז לממשלת החרפה הלאומית!

[לקובץ המאמרים על הקורונה והשלכותיה באתר 'ייצור ידע', לחצו כאן]

3 thoughts on “אלי בר און: ממשלת חרפה לאומית…

  1. אתה לא כלכן אלא קלקלן חרפה על מי ולמה כי שונא דימקורטיה עד ביאושים. אם היתה כמה ממשלה עם הערבושין שאתה אוהב .. זה לא חרפה אלא סבל מן נסבלים תתבייש

    • אורי יקירי
      אם עקבת אחרי הפירסומים שלי אז אתה יודע כי אינני תומך של מפלגות "רק לא ביבי" .
      גם כתבתי שלנהל את המשבר הזה ביבי הוא הטוב, המוכשר והמנוסה מכולם.
      אבל עכשיו שהציבור קורס כלכלית להקים ממשלה מפלצתית ובזבזנית.
      עד כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *