יוסף זהר: הקבצן השביעי – הפודקאסט

[בתמונה: ד"ר יוסף זהר (מימין), מחבר הספר הקבצן השביעי (משמאל)]

[לפרקי הפודקאסט, לחצו כאן] [לקובץ המאמרים על 'קונספציה', לחצו כאן] [לקובץ המאמרים על הפעלת מדובבים בחקירות המשטרה, לחצו כאן]

עודכן ב- 25 בנובמבר 2022

תקציר: 15 שנים עברו מאז זוכה יוסף זהר מרצח שלא היה. הספר - שאותו התחיל לכתוב כיומן, בזמן אמת עם מעצרו במרץ 2003, משולבים סיפוריהם של אנשים שהכיר מאחורי הסורגים, ושלחלקם שמורה בליבו פינה חמה... פרקי הספר עובדו לפודקאסט והריהו לפניכם.

ד"ר יוסף זהר, הינו עמית בפרויקט מחקר יישוב הסכסוכים השיפוטי, בפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר-אילן; ועמית הוראה בחוג לקרימינולוגיה, אקדמית גליל מערבי. מחקרו לתואר שלישי, "משפט פלילי בצל המיקוח – השפעת עסקאות הטיעון על המשפט הפלילי", נערך במסלול הרב-תחומי של אוניברסיטת חיפה, בהנחייתם של הפרופסורים ישראל אומן, אורן גזל-אייל ואלון הראל.

מחבר הספר 'הקבצן השביעי - רשימות מבית המעצר'.

למאמר, "הקבצן השביעי – 15 שנים לזיכויי מרצח שלא היה…", לחצו כאן.

*  *  *

יוסף הואשם ברצח שלא היה, ישב במעצר שלושה חודשים באבו-כביר וארבע וחצי שנים (!) במעצר בית עד שזוכה זיכוי מלא מכל אשמה. לאחר מאבק של ארבע שנים נוספות, הפרקליטות ומשטרת ישראל פיצו את זוגתו ואותו על הנזק והעוול שגרמו להם.

בעקבות זאת כתב את הספר 'הקבצן השביעי - רשימות מבית המעצר'. עתה - הפודקאסט...

*  *  *

מוקדם בבוקר לפני שהבית מתעורר הכל שקט; ויש לי הזדמנות להגשים חלום ישן, להקליט את, ספרי, הקבצן השביעי, ולהפוק אותו לפודקאסט.

בספר, אותו התחלתי לכתוב כיומן בזמן אמת עם מעצרי במרץ 2003, משולבים סיפוריהם של אנשים שהכרתי מאחורי הסורגים ושלחלקם שמורה בליבי פינה חמה.

חמישה קטעים כבר העליתי.

מהוסס, נרגש ומפספס פה ושם, ספר קולי בקולי מתחיל להתגבש.
מוזמנים להקשיב ולגלות עם הקבצן השביעי כיצד "פעם נעשו שמחים מתוך מרה שחורה".

גם אני סקרן לגלות (:

[לפרקי הפודקאסט, לחצו כאן] [לקובץ המאמרים על 'קונספציה', לחצו כאן] [לקובץ המאמרים על הפעלת מדובבים בחקירות המשטרה, לחצו כאן]

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא, דווח לנו!

נושאים להעמקה

מקורות והעשרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *