אנטי אינטלקטואליזם וארגונים צבאיים באתר 'ייצור ידע'

תקציר: 'אנטי אינטלקטואליזם מקצועי' הוא סכלות של המוח המקצועי… נגדירו כהיעדר סקרנות מקצועית; חוסר הבנה לעומק של תורות; מחשבה שבלונית, וחוסר יכולת להתאים את האמצעים לחשיבה. ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות 'אנטי אינטלקטואליזם מקצועי' והשלכותיו, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה נעימה!

[בתמונה: אנטי אינטלקטואליזם וארגונים צבאיים... תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי geralt לאתר Pixabay]
[בתמונה: אנטי אינטלקטואליזם וארגונים צבאיים... תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי geralt לאתר Pixabay]

עודכן ב- 21 בינואר 2023

'אנטי אינטלקטואליזם מקצועי' הוא סכלות של המוח המקצועי... נגדירו כהיעדר סקרנות מקצועית; חוסר הבנה לעומק של תורות; מחשבה שבלונית, וחוסר יכולת להתאים את האמצעים לחשיבה (בדרך כלל מתרחש תהליך הפוך של התאמת החשיבה המקצועית לאמצעים הקיימים) (מילשטיין, 1992ב', ע' 134; ולד, 1987).

ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות 'אנטי אינטלקטואליזם מקצועי' והשלכותיו, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה נעימה: 

ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות 'קוד הנאמנות' והשלכותיו, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה מועילה: 

אוספי מאמרים רלוונטיים נוספים

אמיר אבולעפיה

האלוף אמיר אבולעפיה (ראו תמונה משמאל) שימש ראש אגף התכנון, מפקד עוצבת הפלדה, ראש חטיבת התכנון באגף התכנון, מפקד עוצבת עידן ומפקד חטיבת הנח"ל.

[התמונה משמאל היא צילום מסך]

.

.

.

.

יותם הכהן

.

.

.

.

אמציה חן

תת אלוף אמציה חן (פצי) היה מפקד אוגדה. לאחר שחרורו ב- 1991, מונה במילואים כאחראי על הפקת לקחים בצה"ל.

.

.

.

.

.

.

פנחס יחזקאלי

ניצב משנה בגמלאות, ד"ר פנחס יחזקאלי הוא שותף בחברת 'ייצור ידע' ואיש אקדמיה. שימש בעבר כראש המרכז למחקר אסטרטגי ולמדיניות של המכללה לביטחון לאומי, צה"ל. הוא העורך הראשי של אתר זה.

פנחס יחזקאלי ואורית שלו

ניצב משנה בגמלאות, ד"ר פנחס יחזקאלי הוא שותף בחברת 'ייצור ידע' ואיש אקדמיה. שימש בעבר כראש המרכז למחקר אסטרטגי ולמדניות של צה"ל. הוא העורך הראשי של אתר זה.
ד"ר אורית שלו היא קרימינולוגית, מומחית לניהול.

.

.

יעקב עמידרור

.

.

.

.

.

.

.

.

אלעד רזניק

.

.

.

.

.

.

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא, דווח לנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *