קנביס ולגליזציה באתר 'ייצור ידע'

[בתמונה: קנביס ולגליזציה... תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי TinaKru לאתר Pixabay]

[בתמונה: קנביס ולגליזציה... תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי TinaKru לאתר Pixabay]

קנביס הוא התרופה של המאה ה- 21. כולם יודעים את זה חוץ מהממסד הרפואי ומהממסד המשטרתי... ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות הקנביס והיחס אליו, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה נעימה!

הדף עודכן ב- 13 ביולי 2022

קנביס הוא התרופה של המאה ה- 21. כולם יודעים את זה חוץ מהממסד הרפואי ומהממסד המשטרתי... בחלק ממאבקי הבחירות הבלתי נגמרים בישראל, הפכה סוגיית הקנביס לאייטם מוביל בקמפיין, ומפלגות רבות - כולל כאלה שאין להן מושג ירוק על הצמח והשלכותיו - נאלצו להשמיע מספר מילים בשבחו, ולו כדי לצאת ידי חובה; אבל המציאות מתפתחת לאט יותר מההיגיון...

ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות הקנביס והיחס אליו, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה נעימה: 

אבי ברוכמן ויעקב ברג

ד"ר אבי ברוכמן: מרצה בכיר במחלקה לקרימינולוגיה המכללה האקדמית אשקלון. שירת במשטרת ישראל בתפקידי פיקוד מטה והדרכה. בתפקידו האחרון שימש כראש המחלקה לשיטור קהילתי, בדרגת ניצב משנה. הוא עוסק במחקר ייעוץ והוראה בתחומי קרימינולוגיה ומערכת אכיפת החוק. פרופ' יעקב ברג עוסק בתחום ההתמכרויות לסמים, על כל ההיבטים, מעל 40 שנה. השלים לימודי רפואה בבית ספר לרפואה של אוניברסיטת תל אביב. בוגר, ומוסמך בפסיכיאטריה בבית ספר ללימודי המשך ברפואה באוניברסיטת תל אביב. דוקטורט נוסף בתחום השפעת סמים על מערכת העצבים ממכון וייצמן למדע ברחובות, ועוסק בתחום של ההשפעות הניורוביולוגיות של הסמים על מערכות הגוף, ההתנהגות והיבטים טיפוליים. משפטן ועורך דין פעיל, עוסק בהיבטים הנוגעים לנזקי גוף, זכויות חולה ורפואה משפטית. כיום מרצה בתחום רפואה ומשפט, והתמכרויות לסמים במסגרת החוג לקרימינולוגיה המכללה האקדמית אשקלון ומשמש כיושב ראש בית הדין המשמעתי של הועד האולימפי הישראלי.

פנחס יחזקאלי

ניצב משנה בגמלאות, ד"ר פנחס יחזקאלי הוא שותף בחברת 'ייצור ידע' ואיש אקדמיה. שימש בעבר כראש המרכז למחקר אסטרטגי ולמדניות של צה"ל. הוא העורך הראשי של אתר 'ייצור ידע'.

חגית לרנאו

ד"ר חגית לרנאו, משפטנית, קרימינולוגית ומכהנת בעשור האחרון כמשנה לסנגור הציבורי הציבורי הארצי. מחברת הספר עבריינות ואכיפת חוק ומנהלת דף פייסבוק בשם זה, העוסק בסוגיות הקשורות למשפט פלילי, עבריינות ואכיפת חוק.

אודי סובל ונאור עמיחי

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא דווח לנו!  

One thought on “קנביס ולגליזציה באתר 'ייצור ידע'

  1. נראה כמו אתר ייצור חוסר ידע. כל הדעות כאן הן בעד לגליזציה, שום דעה ברורה נגד ושום מידע נגד.
    כאשר מוזכר שיש מידע כזה הוא לא מפורט אלא הדברים נאמרים בחטף וממשיכים הלאה להסביר מדוע מדיניות אי הפללה תביא את הגאולה לכל תחלואינו.

    אם קנאביס הוא תרופה שישאר בבקשה כך – מרשם רופא, חלוקה בבית המרקחת. שלא יצא לרחוב ושלא יעשנו לי קנביס תחת המרפסת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *