ההימצאות בסף כאוס ומשמעותה, באתר ייצור ידע

[בתמונה: השהיה ב'סף הכאוס'... צילום של ציור קיר במשרדו של דני וידיסלבסקי, הבעלים והמנכ"ל של ‏וידיס שירותי ניהול בע"מ‏]

המונח 'סף הכאוס' או 'סף גבול הכאוס'The Edge of Chaos) ) מתאר את הגבול העדין שבין הסדר לכאוס. מצב שבו, כמות ההזדמנויות היא הגדולה ביותר אך גם הסיכונים, בהתאמה... ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות ההימצאות ב'סף הכאוס' ומשמעותה, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה נעימה! המונח סף הכאוס או סף גבול הכאוס (The Edge of Chaos) מתאר את הגבול העדין שבין הסדר לכאוס. מצב שבו כמות ההזדמנויות היא הגדולה ביותר אך גם הסיכונים, בהתאמה...

ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות ההימצאות ב'סף הכאוס' ומשמעותה, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה נעימה:

אלעד ארד

אלעד ארד (ראו בתמונה משמאל) הוא צייר ומוסיקאי חובב, דוקטורנט בכימיה באוניברסיטת בן גוריון.

פנחס יחזקאלי

ניצב משנה בגמלאות, ד"ר פנחס יחזקאלי הוא שותף בחברת 'ייצור ידע' ואיש אקדמיה. שימש בעבר כראש המרכז למחקר אסטרטגי ולמדניות של צה"ל. הוא העורך הראשי של אתר 'ייצור ידע'.

רקפת ששון

תמונת העט של רקפת ששון, מנהלת לקוחות ופרויקטים שיווקיים בתחומי האופליין והאונליין. עוסקת בתכנון, גיבוש אסטרטגיה והובלה של פרויקטים, משלב הבנת הצרכים של הלקוח ועד לשלב הפקת התוצר הסופי. כן, עוסקת בפיתוח עסקי, כתיבת תוכן וניהול אפליקציות. בעלת תואר ראשון בתקשורת ובמנהל עסקים, ותואר שני בהתנהגות ובפיתוח ארגונים.

.

.

.

.

.

.

.

.

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא דווח לנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *