מבצע 'עלות השחר' באתר ייצור ידע

[בתמונה: מבצע עלות השחר. התמונה היא צילום מסך]

[בתמונה: מבצע עלות השחר. התמונה היא צילום מסך]

מבצע 'עלות השחר' היה מבצע צבאי קצר של צה"ל ברצועת עזה, כנגד הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני (גא"פ), בין התאריכים ה-5 באוגוסט 2022, ועד ל-7 באוגוסט 2022 בלילה. ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות מבצע 'עלות השחר' והשלכותיו, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה נעימה! מבצע עלות השחר היה מבצע צבאי קצר של צה"ל ברצועת עזה, כנגד הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני (גא"פ), בין התאריכים ה-5 באוגוסט 2022, ועד ל-7 באוגוסט 2022 בלילה. קדמו למבצע איומי הסלמה, היערכות לירי טילי נ"ט מצד הג'יהאד האסלאמי והעלאת המתיחות, שהביאו לשיתוק של יישוב עוטף עזה ושיבוש החיים בדרום. זאת, בעקבות מעצרו של בסאם א-סעדי, ראש הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני בג'נין, שאילצו את צה"ל לצאת למבצע.

ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות מבצע 'עלות השחר' והשלכותיו, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה נעימה:

אלי בר און

[אלי בר און הוא כלכלן המתמחה בניתוח מערכות וחקר ביצועים]

גרשון הכהן

אלוף במילואים גרשון הכהן כיהן בתפקידיו האחרונים בשירות פעיל בצה"ל, כמפקד המכללות הצבאיות וכמפקד הגיס הצפוני. הוא פרש משירות פעיל בספטמבר 2014, לאחר 41 שנות שירות‏. בעל תואר שני בפילוסופיה ובספרות השוואתית מהאוניברסיטה העברית בירושלים. נשוי ואב ל-3 ילדים.

פנחס יחזקאלי

ניצב משנה בגמלאות, ד"ר פנחס יחזקאלי הוא שותף בחברת 'ייצור ידע' ואיש אקדמיה. שימש בעבר כראש המרכז למחקר אסטרטגי ולמדניות של צה"ל. הוא העורך הראשי של אתר 'ייצור ידע'.

עודד עמיחי

ד"ר עודד עמיחי הוא יו"ר העמותה 'מגן לעורף', מומחה למערכות לייזר ויועץ לפיתוח עסקי בתחומי הלייזר והאלקטרו-אופטיקה. יזם וניהל ברפא"ל בשנות ה-70 פרויקט חדשני ומקורי בלייזר רב עוצמה. היה מיוזמי פרויקט "נאוטילוס" בראשית שנות ה-90.

.

.

.

.

.

.

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא דווח לנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *