פרשות פגסוס, המימד החמישי ועין הנץ, באתר 'ייצור ידע'

תקציר: ב- 18/1/22 פרסם תומר גנון ב'כלכליסט' על השימוש שהמשטרה עושה בתוכנת פגסוס, והארץ רעדה… ב- 13/6/23 אישרה ועדת החוקה של הכנסת את נוסח הצעת ההחלטה, הקוראת לממשלה להקים ועדת בדיקה לנושא... ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות פרשת פגסוס והשלכותיה, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה נעימה!

[בתמונה: פגסוס המקורי... תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי Schwoaze לאתר Pixabay]
[בתמונה: פגסוס המקורי... תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי Schwoaze לאתר Pixabay]

ב- 18/1/22 פרסם תומר גנון ב'כלכליסט' על השימוש שהמשטרה עושה שימוש בתוכנה, ועל העובדה שהיא עושה זאת גם בניגוד לחוק. החשיפה הביאה למסע הכחשות מתוזמר של בכירי אגף החקירות, ואז פרסם 'כלכליסט' את שמות אלה שהאזינו להם, והארץ געשה... כאשם העיקרי סומן המפכ"ל לשעבר, רוני אלשיך, שהבטיח להוכיח, שהמשטרה לא חרגה מסמכותה.

הפרקליטות ניסתה 'להרוג' את הסיפור דרך מסקנות צוות הבדיקה שהקיה, שקבע כי אין כל אינדיקציה להדבקות טלפונים בפגסוס. אבל אי אפשר לשקר לכולם כל הזמן... ב- 13/6/23 אישרה ועדת החוקה של הכנסת את נוסח הצעת ההחלטה, הקוראת לממשלה להקים ועדת בדיקה לנושא...

ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות פרשת פגסוס והשלכותיה, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה נעימה:

קובצי מאמרים רלוונטיים נוספים:

פנחס יחזקאלי

ניצב משנה בגמלאות, ד"ר פנחס יחזקאלי הוא שותף בחברת 'ייצור ידע' ואיש אקדמיה. שימש בעבר כראש המרכז למחקר אסטרטגי ולמדניות של צה"ל. הוא העורך הראשי של אתר זה.

.

.

.

פיל בחנות חרסינה

[פיל בחנות חרסינה. תמונת הסופר של הכותב תחת שם זה]

.

.

.

.

.

.

.

פנחס פישלר

עו"ד פנחס (פיני) פישלר הוא קצין משטרה לשעבר ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בימי ניצב בנימין זיגל. משמש כחבר ועדת הביקורת של לשכת עורכי הדין בישראל.

הוא בעל חמישה תארים אקדמיים, שלושה מהם בהצטיינות, ממייסדי תנועת אומץ, הגן בערכאות שונות על שוטרים וקציני משטרה רבים, פעמים רבות בהתנדבות. לוחם בלתי מתפשר למען טוהר המשטרה והאפקטיביות שלה.

מייסד דף הפייסבוק "משטרת לואי דה פינס". מוציא מידי חודש דו"ח מסכם על חריגות במשטרת ישראל, שהפך חומר חובה בידיהם של אנשי אקדמיה ואזרחים שאכפת להם.

.

.

.

.

.

יאיר רגב

עו"ד יאיר רגב הוא קצין משטרה בגמלאות, שמילא תפקידים רבים במערך החקירות והמודיעין. בין היתר שימש כעוזר לראש האגף לחקירות ולמודיעין, ראש מפלג חקירות כלכליות וביטחוניות ביאחב"ל, ראש לשכת החקירות במרחב השפלה ועוד.

רגב ניהל מספר רב של חקירות - בישראל ובחו"ל - כנגד ארגוני הפשיעה הפעילים בישראל, ופענח מקרי שוד ורצח רבים.
הוא משמש כיום כעורך דין פרטי (משרד עורכי-דין‏ יאיר רגב ושות'); וכמרצה בסוגיות של חוק ופשיעה.

.

.

.

.

נצ"ם גמלאי אבי וייס על פרשת מימד החמישי:

[בסרטון: מי שיבין מה באמת קרה סביב פרשת המימד החמישי יתקשה לישון בלילות. שומר סף #179 עם אבי וייס]

עו"ד פנחס פיני פישלר על פרשת המימד החמישי:

[בסרטון: ״אנשים לא מבינים את חומרת פרשת הממד החמישי״. שומר סף 101 עם עו״ד פיני פישלר]

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא, דווח לנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *