פיל בחנות חרסינה: בין וועדת בדיקה לנוהל הלבנה

[בתמונה: בושה בקנמה מידה לאומי... בעל הזכויות בתמונה זו לא אותר. לכן, השימוש נעשה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. בעל הזכויות הראשי, אנא פנה ל: yehezkeally@gmail.com]

[בתמונה: בושה בקנמה מידה לאומי... בעל הזכויות בתמונה זו לא אותר. לכן, השימוש נעשה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. בעל הזכויות הראשי, אנא פנה ל: yehezkeally@gmail.com]

תגידו, אתם חושבים שאנשים מטומטמים בארץ הזאת; ויקנו סיפור, שרק במקרה של עד המדינה - שנועד לבצר חשד בשוחד לכאורה - המשטרה האזינה בלי צו; ובמקרים פחותים יחסית היא לא? במקרה של פילבר פשוט שכחו לפעול לפי נוהל הלבנה!

[לאוסף המאמרים על פרשת פגסוס, לחצו כאן]

איך נולד הרומן של המשטרה עם פגסוס?...

[פיל בחנות חרסינה. תמונת הסופר של הכותב תחת שם זה]

הכל בסדר אמרו לכם השב"כ, והמוסד בדקו, ורק במקרה אחד - במקרה של עד המדינה, שלמה פילבר - נמצא שהמשטרה פעלה ללא צו.

תגידו, אתם חושבים שאנשים מטומטמים בארץ הזאת; ויקנו סיפור, שרק במקרה של עד המדינה - שנועד לבצר חשד בשוחד לכאורה - המשטרה האזינה בלי צו; ובמקרים פחותים יחסית היא לא? במקרה של פילבר פשוט שכחו לפעול לפי נוהל הלבנה.

ואז עוברת להם כמה שעות ובא בן כספית עם החשיפה שלו ואומר ככה (מורכב, אבל לא בלתי מעניין):

"מכשירי הסלולר של המנכ"לים שי באב"ד וקרן טרנר נבדקו ביממה האחרונה בידי מומחים של חברת ZeCops הישראלית, המתמחה באיתור וניתוח תקיפות נגד מכשירי מובייל סלולריים. הממצאים זמניים. הבדיקה בעיצומה. ובכל זאת, מומחי החברה כבר הודיעו לשניים שכנראה בוצעה הדבקה/תקיפה על הסלולרי שלהם.

"שני המכשירים היו נגועים ברמה מאוד גבוהה", אמר ניר אברהם, אחד המומחים. וגם: "נמצאו סימנים המורים על תקיפה".

צריך להדגיש פעם נוספת: זה לא סופי, זה זמני. אין לדעת מי תקף ובמה תקף. ממצא מעניין נוסף: ה"הדבקה" או התקיפה הוסרה מהמכשירים לאחרונה."

הופסי דייזי...

זוכרים את אתי כרייף ואפי נווה? אני גם הייתי בודק את הטלפון של כחלון ואת הטלפון של מי שהייתה שרת המשפטים באותה תקופה. אם הם ימצאו את הטלפונים, שהם השתמשו בהם באותו זמן; ואם האזינו לטרנר לשי באב"ד אז גם את הטלפון של ישראל כץ שווה לבדוק.

תרשו לי להגיד שוב (למרות שתיכף שוב תחזור המזכירה הבכירה ותגיד שאני מבלבל במוח...) העובדה שבמטה הסייבר הלאומי ובאגף ההגנה בסייבר לא חשבו שהטלפונים של חברי ממשלת ישראל והפקידות הבכירה הם נכס חיוני שחובה להגן אליו ולנטר את כמות התעבורה בו, זו סיבה מספיק טובה שיתלו אותם הפוך, ככה שתיפולנה להם כל המטבעות של הפנסיה התקציבית שאזרחי מדינת ישראל משלמים להם מהכיס!

העובדה, שבמטה הסייבר הלאומי ובאגף ההגנה בסייבר לא חשבו שהטלפונים של חברי ממשלת ישראל והפקידות הבכירה הם נכס חיוני שחובה להגן אליו ולנטר את כמות התעבורה בו, היא שערורייה לאומית!

[הכרזה: ייצור ידע]

[לאוסף המאמרים על פרשת פגסוס, לחצו כאן]

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא דווח לנו!  
 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *