אורי בר לב: לא כל כך נעים לאוזן, לא פוליטיקלי קורקט, אבל אין ברירה!

[בכרזה: אין ברירה... תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי RyanMcGuire לאתר Pixabay. הכרזה: ייצור ידע]

[בכרזה: אין ברירה... תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי RyanMcGuire לאתר Pixabay. הכרזה: ייצור ידע]

בעוד אנו טרודים בדרישה לוותר על מדינה יהודית למען "מדינת כל אזרחיה"; נוצרה פה בפועל, "מדינת כל מיעוטיה"!

[לקובץ המאמרים אודות 'פרדיגמת החשיבה המזרחית', לחצו כאן]

ניצב אורי בר לב שימש בעבר כמפקד המחוז הדרומי וכנספח המשטרה בארצות הברית ובצפון אמריקה. היה בעצמו מועמד למפכ"ל. הוא כיום איש עסקים, המשמש בהתנדבות כיו"ר עמותת יחידות החילוץ.

ניצב אורי בר לב שימש בעבר כמפקד המחוז הדרומי וכנספח המשטרה בארצות הברית ובצפון אמריקה. היה בעצמו מועמד למפכ"ל. הוא כיום איש עסקים, המשמש בהתנדבות כיו"ר עמותת יחידות החילוץ.

זהו מאמר שלישי מתוך שלושה על המושג: "הקיר הניצב איתן". למאמרים האחרים לחצו:

*  *  *

בחינת הזמן שעבר - מאז פרעות תשפ"א במאי 2021 ועד היום - מלמד שתי עובדות בסיסיות:
  • לפלסטינים תושבי ישראל יש אג'נדה, הם פועלים, הם עקביים ויודעים שישיגו אותה. במקביל לאלימות הרחוב ולכיבוש הפריפריה, השלב הבא הוא פוליטי: מעבר לנאומים בערבית במליאת הכנסת. (ראו הכתבה למטה).
  • לרוב היהודי המבולבל אין אג'נדה ואין הנהגה. הם כבר מבינים ש'מרחו אותם' במאי 2020 ב'ממבו ג'מבו' על הדו קיום; כמו השועל - שנלכד וקפא על הכביש, באורות הרכב הדוהר לעברו - הם לא פועלים, מדחיקים, ודבקים ב'טקטיקה' שהפכה - בעשור וחצי האחרונים - כמעט לדת: לקנות בכל מחיר עוד יום שקט.
כדאי שנבחן איך מדינות אחרות, חפצות חיים, מתמודדות עם אג'נדות דומות... 

[לאוסף המאמרים על מבצע שומר החומות ופרעות תשפ"א, לחצו כאן]

בנצי רובין באתר 'סרוגים': האם מותר לדבר ערבית במליאת הכנסת? עושים סדר מבדיקת תקנון הכנסת עולה כי לא מוסדר רשמית שפת הדיבור המותרת בדיוני המליאה, כך שאין מניעה שח"כים ערבים ינאמו בערבית. בעבר כשהיה נאום בשפה זרה - הכנסת סיפקה תרגום

[לכתבה המלאה של בנצי רובין באתר 'סרוגים', לחצו כאן]

"הקיר הניצב איתן" של ולדימיר פוטין

אחד המושגים החשובים ביותר במזרח התיכון הוא: "אנחנו עם הקיר הניצב איתן" (נחנא מעא אל חית אל וואקף). זהו פתגם ערבי ידוע. שמשמש מפתח להבנת הדינמיקה של מסכת השיקולים המנחים את פרדיגמת החשיבה המזרחית-ערבית; והוא תמצית חכמת ההישרדות עתיקת היומין, במיוחד עבור קבוצות מיעוט, הנדרשות לבריתות בזיהוי נכון של החזק, שאליו כדאי להצטרף בברית נאמנות.

[תמונתו של ולדימיר פוטין היא תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי 6964520 לאתר Pixabay]

ב-4 באוגוסט 2013, דיבר המנהיג הרוסי, ולדימיר פוטין, בפרלמנט (הדומה) הרוסי על המתחים עם המיעוטים ברוסיה. הוא נתן לנו שיעור בהבנה, "הקיר האיתן" מהו...

כדאי שנקשיב ונבין ונטמיע!

"..

ברוסיה צריך לחיות כמו רוסים. כל מיעוט, מכל מקום, אם הוא רוצה לחיות ברוסיה, לעבוד ולאכול ברוסיה, צריך לדבר רוסית וצריך לכבד את החוקים הרוסיים.

אם הם מעדיפים חוק השריעה ורוצים לחיות כמוסלמים, אנו מייעצים להם ללכת למקומות, שבהם זה חוק המדינה.

[תמונתו של ולדימיר פוטין משמאל היא תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי 6964520 לאתר Pixabay]

רוסיה לא צריכה מיעוטים מוסלמיים. המיעוטים הם שצריכים את רוסיה, ואנחנו לא נעניק להם זכויות מיוחדות או ננסה לשנות את החוקים שלנו, כדי שיתאימו לרצונות שלהם, לא משנה כמה שהם צועקים בקול רם 'אפליה'.

אנו לא נסבול חוסר כבוד לתרבות הרוסית שלנו. אנחנו לומדים טוב יותר מההתאבדויות של אמריקה, אנגליה, הולנד וצרפת, אם ברצוננו לשרוד כאומה. המוסלמים משתלטים על מדינות אלה, והם לא ישתלטו על מנהגים רוסיים. רוסיה ומסורותיה אינן תואמות לחוסר התרבות או הדרכים הפרימיטיביות של השריעה - והמוסלמים.

כאשר גוף מחוקק נכבד זה חושב על יצירת חוקים חדשים, הוא צריך לזכור את האינטרס הלאומי הרוסי ראשון, התבוננות שהמיעוטים המוסלמים הם לא רוסים.           "

בעוד אנו טרודים בדרישה לוותר על מדינה יהודית למען "מדינת כל אזרחיה"; נוצרה פה בפועל, "מדינת כל מיעוטיה"!

ניצב אורי בר לב: בעוד אנו טרודים בדרישה לוותר על מדינה יהודית למען "מדינת כל אזרחיה"... נוצרה פה בפועל, "מדינת כל מיעוטיה"! [התמונה היא צילום מסך. הכרזה: ייצור ידע]

[התמונה היא צילום מסך. הכרזה: ייצור ידע]

[לקובץ המאמרים אודות 'פרדיגמת החשיבה המזרחית', לחצו כאן]

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא דווח לנו!

מקורות והעשרה:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *