על זנות וצביעות באתר ייצור ידע

[בתמונה: זונות צרפתיות מובלות לתחנת המשטרה. המקור: פרויקט יורק - Meisterwerke der Malerei. התמונה היא נחלת הכלל]

[בתמונה: זונות צרפתיות מובלות לתחנת המשטרה. המקור: פרויקט יורק - Meisterwerke der Malerei. התמונה היא נחלת הכלל]

ימיה של הזנות כימיה של הצביעות. ריכזנו עבורכם את כל המאמרים, שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות הזנות, השלכותיה והסוגיות שהיא מעלה, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה נעימה! 

.

זנות מוגדרת קיום פעילות מינית לסוגיה, תמורת תשלום או תמורת טובות הנאה. ימיה של הזנות כימיה של הצביעות. הצביעות הזו מוזנת, הן מימין באמצעות פוריטניות דתית; והן משמאל, דרך ארגונים פמיניסטיים; אבל, נראה או לא, היא פה כדי להישאר. מעמדה החוקי משתנה ממדינה למדינה, ולעיתים בין אזורים שונים בתוך אותה מדינה. מנעד החוקיות של הזנות נע בין היתר חוקי ללא רגולציה, דרך עבירה פלילית שנאכפת או לא נאכפת ועד לעיסוק שנמצא תחת רגולציה ממשלתית.

ריכזנו עבורכם את כל המאמרים שהופיעו באתר 'ייצור ידע', אודות הזנות, השלכותיה והסוגיות שהיא מעלה, על פי הכותבים (בסדר הא"ב). קריאה נעימה: 

אוספי מאמרים רלוונטיים נוספים:

בוקי נאה

ברוך (בּוּקִי) נאה (חוץ מהיותו המדריך הנערץ שלי בצופים) הוא אחד מכתבי הפלילים המיתולוגיים של ישראל, שמנהל משך שנים יחסי אהבה שנאה עם משטרת ישראל. הרשימה הזו הופיעה בדף הפייסבוק שלו, והיא מופיעה גם כאן באישורו.

פנחס יחזקאלי

ניצב משנה בגמלאות, ד"ר פנחס יחזקאלי הוא שותף בחברת 'ייצור ידע' ואיש אקדמיה. שימש בעבר כראש המרכז למחקר אסטרטגי ולמדניות של צה"ל. הוא העורך הראשי של אתר 'ייצור ידע'.

חגית לרנאו

ד"ר חגית לרנאו (בתמונה למטה משמאל), משפטנית, קרימינולוגית ומכהנת בעשור האחרון כמשנה לסנגור הציבורי הציבורי הארצי. מחברת הספר עבריינות ואכיפת חוק ומנהלת דף פייסבוק בשם זה, העוסק בסוגיות הקשורות למשפט פלילי, עבריינות ואכיפת חוק.

יאיר רגב

עו"ד יאיר רגב הוא קצין משטרה בגמלאות, שמילא תפקידים רבים במערך החקירות והמודיעין. בין היתר שימש כעוזר לראש האגף לחקירות ולמודיעין, ראש מפלג חקירות כלכליות וביטחוניות ביאחב"ל, ראש לשכת החקירות במרחב השפלה ועוד. רגב ניהל מספר רב של חקירות - בישראל ובחו"ל - כנגד ארגוני הפשיעה הפעילים בישראל, ופענח מקרי שוד ורצח רבים. הוא משמש כיום כעורך דין פרטי (משרד עורכי-דין‏ יאיר רגב ושות'); וכמרצה בסוגיות של חוק ופשיעה.

.

.

.

.

.

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא דווח לנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *