בוקי נאה: יולדת בקריז; תינוק בגמילה, וארגוני נשים לא רלוונטיים

[התמונה המקורית היא תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי PublicDomainPictures לאתר Pixabay]

[לאוסף המאמרים 'על זנות וצביעות' לחצו כאן]

ברוך (בּוּקִי) נאה (חוץ מהיותו המדריך הנערץ שלי בצופים) הוא אחד מכתבי הפלילים המיתולוגיים של ישראל, שמנהל משך שנים יחסי אהבה שנאה עם משטרת ישראל. הרשימה הזו הופיעה בדף הפייסבוק שלו, והיא מופיעה גם כאן באישורו.

המאמר הזה של בוקי רגיש ומיוחד במינו (התגובות שלהן זכה ראויות למאמר נפרד...), בכך שהוא ממחיש לנו היטב את הטיפשות שבהפיכת השימוש בסם לעבירה פלילית, במקום להתייחס אליו כמחלה ולטפל בו בהתאם.

[מקור התמונה משמאל: פייסבוק]

*  *  *

אני אמשיך לבוז לכל ארגוני הנשים; שקוראות לי זנאי, ומשמיצות אותי מול כל מקרופון. גיבורות על חברי כנסת וראשי עיריות פחדנים, שרועדים מהן. חוץ מרעש, הן לא עושות כלום.

היום לפנות בוקר הזמינו זונות התחנה המרכזית בתל אביב אמבולנס, כדי שיפנה לחדר לידה את חברתן א', בחודש השמיני להריונה (ראו תמונה שלה איתי למטה), שעליה כתבתי באתר זה במאמר "מקשקשות את עצמן לדעת!".

[בתמונה: אני וא' חודש לפני... בטן מול כרס... מקור התמונה: בוקי נאה, פייסבוק]

[למאמרו של בוקי נאה: "מקשקשות את עצמן לדעת!", לחצו כאן]

א' קיבלה צירי לידה באמצע עבודתה כזונה נרקומנית, כדי לממן לעצמה את הסמים. חברותיה של א' נסעו איתה לבית החולים וישבו ליד מיטתה. הן הפעילו קשרים ב"איכלוב" וא' קבלה טיפול הכי וי. אי פי שיש, בזכות הזונות. לא בגלל ארגוני הנשים.

אפס מעשה עשו ארגוני הנשים בעבור האשה הזאת, בשמונה החודשים האחרונים, במקום הכי נמוך בתל אביב. בוז גדול מגיע להן ואפס תרומות. יכלו לשים אותה באיזה מעון, עם 3 מנות סם ביום, כדי שלא תעשה קליינטים במצבה, בחודש השביעי. אבל, הן משקיעות את התרומות שהן מקבלות ביחסי ציבור. לא בעזרה לנשים מסכנות.

בשעה 2100 לערך ילדה א' - במזל טוב ובניתוח קיסרי - בן במחלקת היולדות בבית החולים סורסקי-איכילוב. כיוון שהאם נרקומנית, הוכנס התינוק לגמילה, מיד עם לידתו; ואילו היא, כצפוי, נכנסה לקריז. בגלל שהסיפור הזה מוזר ומופרע (איך בית החולים יכול להחזיק חולה שמשתוללת בגלל קריז עם תפרים טריים מניתוח קיסרי...), אז אני נסעתי לתחנת סמים כדי לקנות לה.

עכשיו יש שתי אפשרויות: או שמחרתיים היא חוזרת לעבוד כזונה במקום הכי נמוך בתל אביב, בתחנה המרכזית הישנה, כדי לממן לעצמה סמים; או שמדינת ישראל מנצחת אותה - והיא מנצחת את עצמה - ועוברת ממחלקת היולדות למרכז גמילה.

אם זה יקרה, בעוד חודש היא תקבל את הילד. אם לא אז לא.

תחזיקו בבקשה אצבעות. תתפללו שאולי זה יצליח. בכל מקרה לא שמעתי שאחד מארגוני הנשים הקשקשניות (שנועדו לעזור לנשים במצוקה) מציע עזרה בסיפור הזה. אף אחד!

כך או כך, הפוסט שלי עשה מהומה, וארגוני הנשים עברו מהגנה להתקפה. הן כינו אותי "זנאי" שמספק סמים לזונה אחרי לידה ופוגע בבריאותה. זה הפך ממש מעניין:

[למאמרו של איתי עמיקם ב- , מה- 3/9/19, לחצו כאן]

ועוד חומר למחשבה תמצאו בראיון שראיינו אותי בסוגיה זו, בן כספית ואריה אלדד, ברדיו 103:

["אי אפשר להחזיק בן אדם בקריז אחרי ניתוח קיסרי"... לראיון עם בן כספית ואריה אלדד ברדיו 103, לחצו כאן]

נ"ב:

גם נסים משעל חושב שאני פושע שהמקום שלו בכלא. מרוב "עודף יעילות" של ארגוני הנשים לטובת הזונה שילדה השבוע בניתוח קיסרי באיכלוב, היא חזרה הלילה לעבוד בתחנה המרכזית כדי לממן לעצמה את הסמים. שום ארגון נשים לא מצא לנכון למצוא פתרון יצירתי יותר כדי להציל את חייה.

[לראיון עם ניסים משעל, לחצו כאן]

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא דווח לנו!

[לאוסף המאמרים 'על זנות וצביעות' לחצו כאן]

 

מקורות והעשרה

2 thoughts on “בוקי נאה: יולדת בקריז; תינוק בגמילה, וארגוני נשים לא רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *