אלעד רזניק: דרבוקות עליך ישראל…

[התמונה המקורית היא תמונה חופשית לשימוש ברמה CC BY 2.0,  שהועלתה על ידי Antonio לאתר flickr]

שבטי הדרבוקה הערביים...

ראיון שהעניק ח"כ יועז הנדל (כחול לבן) למוסף "הארץ" הצית שוב את מקהלת הצדקנים של התקינות הפוליטית (הפוליטיקלי קורקט). הנדל אמר: "הגיעו לפה אנשים מכל מיני מדינות, חלקם הגיעו עם מנטליות של קונצרט בוינה וחלקם הגיעו עם מנטליות של דרבוקות... אני חושב שהתרבות הערבית מסביבנו היא הג'ונגל".

[לאוסף המאמרים בנושא: תקינות פוליטית - פוליטיקלי קורקט, לחצו כאן]

רק אמר וגעשה הארץ... אז:

יועז הנדל אמר... אז אמר! שבטי הדרבוקה הערביים יצרו, כידוע, את הדמוקרטיות המתקדמות בעולם. כל אזרח בשבטי הדרבוקה הערביים נהנה מזכויות אזרח מלאות. נשים זוכות לשיוויון זכויות מלא יכולות לנהוג להצביע ולהשפיע... גברים זוכים לשיוויון זכויות מלא ויכולים להכות את נשותיהם על פי חוק... אידיליה של זכויות אדם... אבל, הבכיינים הפוליטיים גוזרים קופונים.

משפט הדרבוקה הזה שונה במשהו מההבל הרב שנשפך פה בביצה הפוליטית שלנו, הן משמאל והן מימין?

אז לידיעת משטרת המחשבות של הדמוקרטיה הישראלית: מדינת ישראל הוקמה על ידי 'אוסט-יודנס' - יהודים נחותים ממזרח אירופה (כפי שכונו על ידי הגרמנים), שהביאו איתם דמוקרטיה - בניגוד מוחלט למקומות שמהם באו - והקימו מוסדות דמוקרטים יחסית, רחוקים מלהיות מושלמים אבל טוב שהביאו. אחרת היינו עוד שבט דרבוקות מזרח תיכוני.

[התמונה משמאל היא תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי PublicDomainPictures לאתר Pixabay]

116 שנה אחרי שה'אוסטיודנס' התחילו להגיע למדבר, עוד לא מצאתי שבט דרבוקה מזרח תיכוני אחד שהצליח לייצר דמוקרטיה. אם יש נציג של שבטי הדרבוקה המקומיים שרוצה לנסוע חזרה לצור מחצבתו, שיקום וייסע. נתב"ג פתוח השר ישראל כץ הביא את מהפכת השמיים הפתוחים, והכל בסדר. אני בספק אם יימצא.

לחלופין אם יש כאן כמה נציגים של צאצאי שבטי הדרבוקה המזרח תיכוניים, שרוצים לבכות על האמת ההיסטורית הזאת, נא לגשת לסכר דגניה ולשחרר את טיפות הבכי שלכם אל מימי הכינרת מדמעות התנין שלכם גם אפשר יהיה להחיות את הירדן!

מקורות והעשרה

3 thoughts on “אלעד רזניק: דרבוקות עליך ישראל…

  1. אמרו חז"ל: חכמים הזהרו בדבריכם.
    לא כל מה שחושבים ראוי לומר, אבל בשביל זה צריך להיות חכם.

  2. אני מכיר את יועז הנדל. הדבר האחרון שאפשר להדביק לו היא גזענות מאיזה שהוא סוג
    אבל הליכוד ישתמש בזה בכול הזדמנות כדי לנגח את כחול לבן ולא משנה מה, כבר שמעתי היום את שר הפנים אריה דרעי מנסה לזלזל בכחול לבן כמפלגה שהוקמה בפגישה לילית באיזו וילה בסביון.. לרמוז על אליטה עשירה מפונקת. רק שכח להזכיר את הוילה שלו שנבנתה אי שם בכספים לא ברורים.. ככה מתנהלת מערכת הבחירות שלנו

  3. צודק.
    כדאי לדבר גלויות ואני לא אשכנזי מלא.
    ללא התרבות האירופאית ותנועת ההשכלה ואביב העמים האירופאי לא היתה נוצרת מדינת ישראל.
    החברים באזור היו נשארים תחת המגף של השולטנים הטורקים.
    מנגד.
    אהבת עם ישראל וארץ ישראל חזקה אצל המסורתיים של המזרח מאשר אצל החילוניים של האשכנז.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *