חנוך סער: גברת עם שלט…

[התמונה היא צילום מסך]

הפוסט הזה הועלה על ידי חנוך סער ב- 20 באפריל 2016 ומאז הפך ויראלי וחוזר שוב ושוב ברשתות החברתיות. סברתי שחשוב לתעד אותו גם פה אצלנו, ואחרי שקיבלתי את רשותו של חנוך, הוא מתועד גם כאן...

[לפוסט המקורי של חנוך סער בפייסבוק, לחצו כאן]

סרן במיל' חנוך סער הוא מלוחמי הצנחנים. משמש היום כמנכ"ל ומו"ל בהוצאת הספרים 'סער'.

*  *  *

גברת עם שלט. אני יודע שלא התכוונת אלי. כי שמאלני אמא שלו זונה, ואמא שלי עבדה קשה מאוד כדי להביא עוד קצת פרנסה הביתה, כדי שהילדים שלה יוכלו לקבל עוד קצת רווחה, עוד קצת אוכל ועוד קצת תרבות. אמא שלי עבדה מאוד מאוד קשה, והרבה, אבל לא במקצוע המכניס הזה, יקירתי, אז אני בטח לא שמאלני. כי השמאלנים אמא שלהם זונה.

גברת עם שלט, אני בטח לא שמאלני, כי כשנזרקתי מקורס טיס (כמעט כל השמאלנים סיימו אותו בהצלחה, הכלבים...) מיד התנדבתי לצנחנים, ושם אכלתי חרא גם כחייל, גם כמ"כ וגם כקצין עד גיל 45.

אני בטח לא שמאלני, כי במלחמת לבנון הראשונה הובלתי כוח, אבל בעצם אולי אני טיפ טיפה שמאלני כי אמרתי בקשר לכל מפקדי הנגמ"שים בפלוגה שלי שלא לדרוס בשרשראות הנגמ"ש את גופות המחבלים הפלשתינים ששכבו באמצע או בצד הכבישים.

אני לא שמאלני, כי הכרתי כמעט כל רחוב וכל סמטה ברצועת עזה ובערי יהודה ושומרון, אבל אולי אני טיפ טיפה שמאלני כי הוריתי לחיילים שלי ש'דיר באלאק מי שמתעלל ככה סתם באזרחים תמימים'.

אבל אני לא שמאלני, כי כשהיה צריך לנהל מרדף - רדפנו, וכשהיה צריך לירות - ירינו, אבל אולי אני כן מנייק שמאלני, כי כששמרנו על שבויים כפותים, הוריתי לחיילי (כן. גם אני הוריתי והנחיתי. מה יש? רק לראש ממשלה מותר להורות ולהנחות במדינה הזאת?) לתת להם לשתות, ולא להרביץ להם סתם ככה.

אבל, מניפת שלט אלמונית, אולי אני בכל זאת שמאלני, כי הבת שלי שירתה בלשכת הרמטכ"ל בוגי יעלון (זה שבסרטון מאתמול שרים לו 'בוגי זה שם של כלב') והבת השנייה שלי שהיתה ראש גדוד (ראשג"דית) בצופים, התנדבה לפני הצבא לשנת שירות בשבט 'הצופים' של שדרות, בדיוק כשהחלו ההפגזות עליה, לפני ובמהלך 'עופרת יצוקה'.

אבל אולי אני כן שמאלני, כי למרות ההפגזות, מעולם לא קראתי להוריד פצצת אטום על עזה כמו רבים מחבריך. ואני בטח לא שמאלני כשבתי הקטנה התגייסה לתפקיד מאוד חשוב בצבא, שהוא כזה חשוב שלא כדאי שאת ואני נדבר עליו.

בקיצור, פעם צעקת 'ערבי טוב זה ערבי מת', ועכשיו את קוראת 'שמאלני גבר זה שמאלני בקבר'; וביני לביני, אני תוהה מבלי להכיר אותך כלל - מיהו הבוגד האמתי במדינת ישראל? אני? את? השמאלנים ששוכבים בקבר כי נפלו בכל מלחמות ישראל? ואני גם חושב... האם כל מי שמצייר מגן דוד על שלט צהוב או מתעטף בדגל ישראל וצועק בכיכר 'מוות לשמאלנים'... 'בוגי זה שם של כלב...' האם הוא באמת ציוני אמתי? ויודעת מה התהייה הגדולה ביותר שלי? אני תוהה שאם במקרה התחלת לקרוא את הפוסט הארוך שלי, האם באמת הגעת אל סופו? או שנעצרת כבר בשורות הראשונות כשכתבתי משהו על אמא שלי, ונטשת את הפוסט וסיננת 'בן זונה'?

2 thoughts on “חנוך סער: גברת עם שלט…

  1. אם כבר התחלתם- אז בואו נעשה איזו פרפרזה, ונחשוף מעט מהצביעות האופיינית כתמונת ראי מסוימת:

    אז מיהו ה"שמאלני"?
    -זה שמבחינתו כול מה שתקוע ורע ביחסי ישראל והרשות הפלסטינית היא קודם כול ובכלל ותמיד ובכול מצב באשמת ממשלת ישראל (הימנית כמובן), ללא כול קשר לדחייה של כול הצעה שמוגשת לפתרון הסכסוך מצד ישראל כמובן.

    -זה התובע "שלום עכשיו" ומוכן לחתום על "הסכם שלום" ובכול מחיר שמשמעו העברת המלחמה הבאה בתנאים הרבה יותר גרועים לכתפיי ילדיו ונכדיו, העיקר שיוכל לישון בשקט עכשיו, ולעזאזל המחר..

    -זה מבחינתו- כול מה שרע, כול מה שלא בסדר במדינה הוא תוצאה ישירה של הכיבוש, לאחר ש"שכח" שהכיבוש הוא תוצאה ישירה של תוקפנות העולם הערבי לעצם קיומה של מדינת ישראל במהלך שלוש מלחמות השמד וטרור אין סופי הנמשך כבר מאה שנים.

    -זה שמזדהה ולוקח על עצמו את "אשמת הנכבה" כאילו אינה תוצאה של מלחמה יזומה של ערביי ישראל לחיסולה של המדינה היהודית.

    -זה שמעריץ את אנשי "שוברים שתיקה" שחברו לארגון BDS המנאצים את ישראל בכול הקמפוסים בעולם, במסדרונות האו"ם ומציגים תערוכות המראות את "עוולות הכיבוש" אם היו ואם לא.

    -זה הרודף אחרי חייל הניצב במחסום בשליחות ממשלתו שנבחרה בבחירות דמוקרטיות ומפקדיו, תחת מטר אבנים, בקבוקי תבערה, ודקירות סכין, בניסיון למנוע את פיגוע הטרור הבא, תוך שהוא מצמיד מצלמה סנטימטרים מפרצופו של החייל, כדי לתפוס אותו ברגע של פחד וחולשה, ואז למהר לפרסם את התמונה בעיתונות הזרה…

    -זה שמחפש בנרות בעלי קרקעות עלומים של אדמת טרשים אי שם, שעליה הוקמה התיישבות יהודית עי אחת ממשלות ישראל לדורותיהם כדי להגיש לבג"צ.

    -זה שמעודד מרצים אקדמאים ממחלקות מאד מסוימות לתמוך בחרם אקדמי על המוסד בו הם מלמדים ומקבלים את משכורתם, ומצטרפים בחדווה לקוראי אפרטהייד מזויפים בדרבן ובדבלין,

    -זה המחרים את חנוכת בית התרבות בעיר אריאל, זו שהוקמה עי שמעון פרס, אך אין לו שום בעיה להתגורר בשיח- מוניס או לבקר בכותל בירושלים העתיקה.

    -זה "המגלה" סימנים "לפשיזם" בשורות הצבא המזכיר לו את שואת יהודי גרמניה, שילדינו כולם הפכו ל"חיות אדם..קלגס נאצי.."

    -זה המחרים את המשוררת נעמי שמר על כי העזה לשיר "אל נא תעקור נטוע"

    אני חושב שדי ברשימה חלקית זו, שניתן בקלות להכפיל ולשלש, כדי להבין כיצד נתפס היום "שמאלני"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *