מוטי כהן מתבסס בשקט!

[תמונתו של ניצב מוטי כהן נוצרה והועלתה לויקיפדיה על ידי משטרת ישראל קובץ זה הוא בעל רישיון Creative Commons להפצה, תחת רישיון זהה, גרסה: CC BY-SA 3.0]

ניצב מוטי כהן - בניגוד לניצב בגמלאות צ'יקו אדרי - לא עושה טעויות. אם אני צריך להמר, הוא יהיה הבחירה המועדפת למפכ"ל על השר.

[למאמר: המערבולת של צ'יקו אדרי, לחצו כאן]

בגלל חלוקת הסמכויות הבעייתית בין שר למפכ"ל, המפכ"ל יכול לצפצף על השר כמעט בכל תחום, מרגע שנבחר. אם מישהו משני המועמדים הוותיקים - מפקדי מחוזות ירושלים ותל אביב, הניצבים יורם הלוי ודוד ביתן - ייבחר, אחרי מסדר הביזיון שהעביר אותם בראיון המתוקשר לפני הבחירה במועמדו למפכ"ל (מעמד שנחסך מצ'יקו אדרי, מה שאומר שהוא כבר נבחר קודם לכן...); ואחרי שלמדו שהם לא המועמד המועדף עליו, הוא יהיה נתון לרצונם הטוב, אם לשתף פעולה עימו אם לאו. אז נכון שהבחירות בפתח, אבל מי יודע כמה צפופה תהיה הממשלה הבאה, ויחסיו של גלעד ארדן עם בנימין נתניהו ממילא אינם מן המשופרים...

בתבונה רבה, ניצב מוטי כהן אינו עושה גלים מחוץ למשטרה, אולם בהחלט מתבסס בתוכה. הצעד המנהיגותי הראשון שעשה - עוד כממלא מקום - היה לעצור את הפארסה המתמשכת שקרויה דוברת המשטרה, ולהזיז גם את מפקדה, ראש חטיבת תקשורת ואוכלוסייה במשטרה, תת-ניצב יואב גת. בכך, אותת לפקודיו כי הוא מבין היטב איפה מצוי אחד הכשלים המשמעותיים ביותר של עידן רוני אלשיך, והוא שם לו סוף, באופן מיידי!

הדוברת לשעבר, מירב לפידות, אומנם הודיעה על כוונתה לפרוש, אולם התכוונה להישאר בתפקיד עד תום החפיפה עם הדובר החדש. כהן ויתר ברצון על שירותיה והחליפה, מידית, בניצב משנה סיגל טולדנו.

בקיצור, דומה שמוטי כהן נכנס לחדר המפכ"ל בקומה החמישית במטה הארצי בכוונה להישאר, ויהיה קשה להוציאו ממנו... בהצלחה!

מקורות והעשרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *