פיל בחנות חרסינה: חוקי ומסריח!

[בתמונה: סיפור מסריח... תמונה חופשית לשימוש ברמה CC BY 2.0,  שהועלתה על ידי Aqua Mechanical לאתר flickr]

[לריכוז המאמרים על על שחיתות שלטונית ואחרת, לחצו כאן]

אחת התופעות החוקיות - אבל המטרידות מאוד - בנוגע לאנשי ציבור בכירים היא תופעת הציירים - בני המשפחה הקרובים, שעושים קופה מאחורי הקברניט, בן משפחתם...

מגיע פוליטיקאי בכיר לתפקיד הקברניט, והקריירה של בן משפחתו הקרוב, האמן, נוסקת במקביל. בכירים בארץ ובעולם קונים את תמונותיו בכסף גדול. האם מדובר רק בכישרון מקרי שצמח ליד הפוליטיקאי הבכיר? תשפטו אתם.

מה כבר לא נכתב על תמונותיה של עליזה אולמרט, שתמונותיה נקנו בכסף רב על ידי אנשים כלב לבייב וכאלפרד אקירוב, למשל? (ראו הכתבה למטה).

האנשים הללו הרי אנשי עסקים ממולחים והם יודעים שהשקעה בתמונות כאלה היא עסק רע, שהרי, מה קורה כשאותם אנשים מסיימים את תפקידם? ערך התמונות צונח... (ראו עוד כתבה למטה); ואם כך, אז למה לא המתין ולקנות בזול??

אז הנה, קבלו את הגרסה האמריקנית. אמן חדש צמח: האנטר ביידן, בנו הבעייתי של נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן. על מעלליו של האנטר נכתב לא מעט באתר זה - מהצילומים (הדי מגעילים) שלו בפוזות מיניות כאלה ואחרות עם קטינות; ועד לחשדות לשחיתות .

עכשיו הוא אמן. הציורים שלו - שנמכרים באחת הגלריות היותר מפורסמות בסוהו - נמכרים בסכומי עתק בין 75,000 ל 500,000 דולרים לציור...

מה שמעניין בסיפור של ביידן זה שההסכם בינו לבין הגלריה נערך על ידי אנשי האתיקה של הבית הלבן, במסגרת ממשלת האיחוי והריפוי האמריקאית; ובמסגרתו, הקשיבו טוב: לא יפורסם שמו של הקונה!

למה לא יפורסם שמו של הקונה? אני אשאיר זאת לדמיונכם הקודח...

הנה קצת על עליזה אולמרט

[למאמר המלא של שרון שפורר ב'דה מרקר', לחצו כאן]

ועל מה שקורה אחרי...

[למאמר המלא של שגיא בן נון בוואלה, לחצו כאן]

נעבור לגרסה האמריקנית של הסיפור

האנטר מצייר עם קשית ועם הפה שזה הרבה יותר טוב מהמון דברים אחרים שהוא עשה עם אותו פה בעבר...

[לריכוז המאמרים על על שחיתות שלטונית ואחרת, לחצו כאן]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *