גדעון שניר: "אתם לא מלאכים"!

[בתמונה: השייח׳ ווסים יוסף מאבו דאבי: מי אם לא אנחנו?? התמונה היא צילום מסך מסרטון היו טיוב למטה]]

ד"ר גדעון שניר הוא מרצה בתחום "ניהול משא ומתן בינלאומי חוצה תרבויות".

*  *  *

ב- 4 בנובמבר 2020 פרסם עו"ד יאיר רגב באתר זה את אזהרתו של עבדאללה בן זאיד, שר החוץ של האמירויות על פער הרלוונטיות של מקבלי ההחלטות האירופים.

לכך, הייתי מוסיף את דבריו של איש דת בשם השייח׳ ווסים יוסף מאבו דאבי, שפורסמו ביו טיוב ב- 23 בספטמבר 2020 (ראו למטה) תחת השם: “אתם לא מלאכים” (נאמנים פצעי אוהב..). הסרטון זה לתמלול עברי והועלה בגרסתו המתומללת על ידי Yuval King:

[למאמרו של עו"ד יאיר רגב: 'בורות מזוקקת ומחירה…', לחצו כאן]

אני רוצה לומר לכם...

“אני רוצה להגיד לכם כמה דברים, לכול מי שמתנגד להסכמי השלום עם ישראל, בין אם הוא יוצא נגד הצד הראשון - בחריין והאמירויות, או נגד הצד השני - ישראל. אני רוצה לאמר כמה דברים במיוחד לאחינו הערבים המתנגדים לישראל לא כדי להגן על משהו אלא כדי להזכיר לכם מי אתם:

  • ישראל לא קרעה את עירק לגזרים ולא היא ששרפה את עירק, וישראל לא פעלה לחצות את עירק בין סונים ושיעים כדי שזה ילחם למען חוסיין (בן-עלי) וההוא למען (החליפים) אבו-בכרי ועומר.
  • ישראל לא השליכה חביות נפץ בסוריה על האזרחים הסוריים, היא לא קרעה אותם (וחילקה אותם), זה עלאווי, זה סוני, זה שיעי, ולא חפרה להם קברי צדיקים והתעללה בעצמותיהם.
  • ישראל לא הסיתה במצרים את אזרחי מצרים ולא קראה למצרים להרוג מיצרי אחר.
  • ישראל לא פוצצה את לוב ולא פיצלה את לוב,
  • ישראל לא הכילה את חיזבאללה בזרועותיה של מדינה, וישראל לא פיצלה את לבנון לעדות דתיות שקרעו את המדינה.
  • ישראל לא אירחה את האחים המוסלמים שהביאו איתם נשק, נלחמו נגד האזרחים והתושבים שלהם ויצאו במהפכות אומללות לשרוף את המדינה שלהם.
  • חברים, בואו נגיד את האמת. ישראל לא פוצצה מסגדים, ישראל לא הסיתה את השיעים נגד הסונים ולא פוצצה כנסיות של אחינו הערבים הקופטים במצרים.
  • ישראל לא יצרה לנו את דאעש ושכמותיה.

[בתמונה: זה לא ישראל... נזקי הפיצוץ בנמל ביירות ב-4 באוגוסט 2020. התמונה נוצרה והועלתה לויקיפדיה על ידי Mehr News Agency. קובץ זה הוא בעל רישיון Creative Commons להפצה, תחת רישיון זהה, גרסה: CC BY 4.0]

אנחנו אלה שיצרנו אותם! אנחנו הערבים אלה המאשימים – האחד את השני בכפירה, אנחנו יצרנו את הסונים והשיעים, אנחנו אלה שנלחמנו אחד עם השני בגלל מה שקרה עם נאמני הנביא במלחמה מלפני 1400 שנים. עד היום אנחנו נלחמים האחד בשני בגלל זה. בעוד הם שוכנים כבר מזמן בגן עדן.

אנחנו אלה שפוצצנו מסגדים, שרפנו כנסיות, אנחנו מאשימים האחד את השני בכפירה, האחים המוסלמים מאשימים בכפירה את מי שמתנגד להם ושופכים את דמו. אנחנו אלה שיצרנו טרוריסטים. מספיק שתזכיר את האחים המוסלמים ותזהיר מפניהם- מיד קופצים אלף שוטים ואלף כלבים להגן עליהם.

כן, ולמרות זאת אנחנו אומרים: ישראל - האויב הגדול!. ישראל היא המסיתה נגד המוסלמים, ישראל הורגת את המוסלמים, ישראל, ישראל…

מספיק כבר עם הדיבורים האלה, בואו נתחיל לדבר בשקיפות ונסתמך על עובדות. אם אתה רואה בישראל אויב - קודם כול תסתכל טוב טוב על עצמך. האויב הוא קודם כול בינינו. אנחנו אלה שמכוונים את הנשק על עצמנו. מי סילק את חוסייני מוברק? מי הרג את שליט לוב קדאפי? אללה ירחמו, מי הסגיר את סאדאם חוסיין (נשיא עירק)? אנחנו, אנחנו!

אתם רואים את עצמנו כאילו מקומנו בגן עדן. והאומה (המוסלמית) היא המנצחת. והיא תגיע וודאי למקום הגבוה ביותר בגן עדן, בעוד שמעשינו שלנו לקוחים מתחתית הגיהינום. אנחנו רואים עצמנו כמתנהלים ביושרה, ורואים במקומות הקדושים לאסלאם החשובים ביותר בעוד המעשים שלנו מטמאים את האדמה.

בואו נדבר בשקיפות, תפסיקו לשקר ולייפות את המציאות, למען מי ולשם מה אתם מייפים את המציאות? מאיזו הנחות יסוד אתם מדברים? אתם לא מלאכים! אתם רואים את כל העולם כברברי ופרימיטיבי. אתם כולכם רוצים את האדמות שלכם בעוד אתם רוצים להשתלט על העולם!! כולכם רוצים את הכסף של כולם ורואים בכולם כופרים! אפילו את גן עדן פיצלתם בינכם, לקחת מונופול על הגיהינום וקבעתם מי ילך לגיהינום בשם הדת שלכם.

תסתכלו קודם על עצמכם לפני שאתם מסתכלים על ישראל

תסתכלו קודם על עצמכם לפני שאתם טוענים שרוצים שלום, תסתכלו קודם על עצמכם מכוונים נשק אחד על השני. את סוריה שרפתם, את עירק פוצצתם ואת לוב קרעתם לגזרים, בלבנון הפכתם אותם לסיעות, בסוריה השלכתם חביות נפץ על ראשם של ילדים.

על איזו דת אתם מדברים? תהיו בשקט! זה יכבד אתכם יותר, שבענו מהסיסמאות החלולות שלכם. המוסלמי החי וגר באירופה ואומר: “רק פלסטין והסוגיה הפלסטינית והכבוד לפני הכול” ובעוד הוא חי חיים טובים באירופה.

תתביישו קצת! תתביישו לכם, נשבע לכם אפילו (השטן) איבליס היה מתנער מהמעשים שלכם!

[בתמונה: אפילו (השטן) איבליס היה מתנער מהמעשים שלכם! תמונה חופשית לשימוש ברמה CC BY 2.0,  שהועלתה על ידי RANT 73 - Visual Storyteller לאתר flickr]

One thought on “גדעון שניר: "אתם לא מלאכים"!

  1. הוא שכח עוד כמה מוקדים של סכסוכים וקונפליקטים בין ערבים (תימן, דרפור), ובעולם האסלמי הלא ערבי (סומליה, ניגריה, אפגניסטן, תורכיה והכורדים, פקיסטאן וההודים, איראן). והעלילה שישראל מנסה להתנכל לאתרים הקדושים בהר הבית כאשר זה ממש הפוך. זה המקום היחיד ביו"ש שישראל השאירה בו את הריבונות הירדנית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *