רובי פרידמן: זה מה שהם מספרים על משטרת ישראל ופרויקט גילי…

 

[בתמונה: כך עובדת תעשיית השקר נגד משטרת ישראל וגילי... צולם מתוך מסמך ]

[למסמך הבדיות של ה- CAIR. כך מייצרים פייק ניוז! GILEE Booklet Final

[לאוסף המאמרים על 'הפרוגרסיבים החדשים ואנחנו' באתר ייצור ידע, לחצו כאן] [לאוסף המאמרים על 'משטרה בחברה דמוקרטית', לחצו כאן] [לאוסף המאמרים על התודעה - והניסיונות להשפיע עליה, לחצו כאן]

.

פרופ' רוברט ר' פרידמן (Robert R. Friedmann) הוא המייסד והמנהל של 'גילי' (Georgia International Law Enforcement Exchange - GILEE) פרויקט שותפויות בין משטרות; ופרופסור אמריטוס לצדק פלילי בית הספר ללימודי מדיניות אנדרו יאנג באוניברסיטת מדינת ג'ורג'יה. כיהן כיו"ר המחלקה לצדק פלילי באוניברסיטה זו (2002-1989) וכראש קתדרה לשותפויות לבטיחות הציבור (2010-2007).

*  *  *

במאמר קודם סיפרתי לכם, כיצד גילי, פרויקט השותפויות שיצרתי בין משטרת ישראל למשטרות האמריקניות, מותקף מזה שנים על ידי תנועת החרם (ה-BDS); וכי בעידן המחאות נגד המשטרה, ההתקפות הללו גברו במשנה תוקף.

"המועצה ליחסי אמריקאים מוסלמים" - CAIR, הוא גוף המתיימר לייצג זכויות אזרח; אך למעשה, תומך טרור; והיה צד לא מואשם בפרשת Holy Land Foundation - קרן שהעבירה כספים לארגוני טרור. ההסתה והתעמולה שהוא מפיץ על ישראל הם דוגמה לאופן שבו פועלת טכניקת השקר הגדול (Fake News) בנוגע למשטרת ישראל ולפרויקט גילי.

[להרחבה בנושא 'חדשות מזויפות – Fake News', לחצו כאן]

כך למשל נטען - במסמך שנשלח למפקדי משטרות ולראשי ערים, במטרה לעצור את פרויקט גילי - כי משטרת ישראל מבצעת פעולות מכוונות להפחדת האוכלוסייה הפלסטינית; כמו: ההנחיה של המפכ"ל לשעבר, דוד קראוס, להדליק פנסים מהבהבים בכל רכבי המשטרה בישראל; או ה"עובדה", ששוטרים המוצבים ברחובות ישראל דורכים את נשקיהם כל העת (הסימוכין המובאים במסמך מגוחכים אבל כך פועלת טכניקת השקר הגדול. סיפור דריכת הנשק הוא בדיה מגוחכת במיוחד, לאור זאת שבישראל, מטעמי בטיחות, שוטרים אינם פועלים עם 'כדור בקנה'...).

[מקור תמונתו של המפכ"ל לשעבר, דוד קראוס משמאל: דוברות משטרת ישראל]

בשל הבדיות הללו החלטנו לקיים וובינר, בהשתתפות מפקדת המשטרה, צ'יף ג'ינה האוקינס, (Chief Gina Hawkins) מפקדת משטרת Fayetteville בדרום קרוליינה - שהיא גם חברת מועצת המנהלים של גילי - ובו להסביר את האמת.

כשהדבר פורסם, דרש CAIR מהאוקינס לבטל את השתתפותה בוובינר ולהתפטר ממועצת המנהלים. הנה ה"מסמך" שצורף לדרישה מהצ'יפית לא להשתתף בוובינר ולהתפטר ממועצת המנהלים של גילי.

[למסמך הבדיות של ה- CAIR. כך מייצרים פייק ניוז! GILEE Booklet Final]

היא כמובן לא נענתה והופיעה, והוובינר פה לעיונכם. כשתראו אותה בוובינר יש בהחלט במה להתגאות:

[לאוסף המאמרים על 'הפרוגרסיבים החדשים ואנחנו' באתר ייצור ידע, לחצו כאן] [לאוסף המאמרים על 'משטרה בחברה דמוקרטית', לחצו כאן] [לאוסף המאמרים על התודעה - והניסיונות להשפיע עליה, לחצו כאן]

מצאת טעות בכתבה? הבחנת בהפרה של זכויות יוצרים? נתקלת בדבר מה שאיננו ראוי? אנא דווח לנו!

מקורות והעשרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *