אביגדור פלדמן: קוד שבור לדלתיים פתוחות במוסף הארץ

[בתמונה: "הנשיאה קופצת בחבל דילוגים, המשנה חותר בסירה אירובית, שופטים אחרים מרימים משקולות, מותחים קפיצים, מהדקים חגורת גומי למותניהם ומנסים לרוץ — אלה הם העליונים המתאמנים לקראת הסיבוב הבא עם בנימין נתניהו....". תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי skeeze לאתר Pixabay]

אביגדור פלדמן (ראו תמונה משמאל) הוא עורך דין ופובליציסט ישראלי העוסק במשפט פלילי ובזכויות האדם. אנו מודים לו על הסכמתו לפרסם חומר זה באתר. [לדף הפייסבוק של עו"ד פלדמן, לחצו כאן]

ביום פרסום המאמר באתרנו, חוגג עו"ד אביגדור פלדמן יום הולדת. מזל טוב! (ראו ברכה בפוסטר למטה)

*  *  *

הנשיאה קופצת בחבל דילוגים, המשנה חותר בסירה אירובית, שופטים אחרים מרימים משקולות, מותחים קפיצים, מהדקים חגורת גומי למותניהם ומנסים לרוץ — אלה הם העליונים המתאמנים לקראת הסיבוב הבא עם בנימין נתניהו.

הסיבוב האחרון לא נגמר טוב, 11:0 לטובת האורח. בגלל תוצאה כזו מפזרים את כל הקבוצה ומחליפים אותה בנבחרת הנערים, או תופשים עובדים זרים מסודן ומלבישם אותם במדי הנבחרת, הם ישיגו תוצאה טובה יותר.

[בתמונה: ביום פרסום המאמר באתרנו, חוגג עו"ד אביגדור פלדמן יום הולדת. מזל טוב מכולנו! התמונה המקורית היא תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי image4you לאתר Pixabay]

אפס שופטים חשבו שבנימין נתניהו לא מתאים להיות ראש ממשלה? ברצינות? "רוצים וו חוקי לתלות עליו החלטה שתביס את רצון הבוחר", אמרתם בדיון ועכשיו במחילה מכבודכם כולכם תלויים על וו, זה לצד זה, כמו בחדר קירור אצל הקצב. מרחוק קשה להבחין בין שופטים לעגלים. האם אתם מבינים שסללתם את הדרך לגיהינום? האם ראה בג"ץ את המתייפחים ביציע, לא ילדים אלא מבוגרים, זקנים קבוצות סיכון למיניהם, שתלו תקווה בנבחרת ישראל שנבחרה לבית המשפט העליון?

גל העתירות הבא שלקראתו מתאמנים העליונים, נוגע לממזרה הזו — ממשלת החילופים. בתוך עשרה ימים ריסקה הכנסת את חוק יסוד הממשלה ומן ההריסות יצאה ממשלת החילופים. זה יותר מחודש ימים היא יושבת על כסאה, כאילו הייתה ממשלה חוקית, בדיוק כמו שאשמדאי ישב על כסאו של המלך דוד לאחר שהעיף אותו לכל הרוחות. רק קומץ נאמנים גילו את התרמית, כאשר פיזרו חול למרגלות כסא המלכות, המלך דוד ירד לצרכיו אבל על החול התגלו טביעות רגליו, רגלי תרנגולת, שלוש אצבעות פרושות, הסימן המובהק של אשמדאי מלך השדים. בואי ממשלת החילופים, אומרות העתירות ותצעדי בחול, לא שלוש אצבעות פרושות של תרנגולת תשאירי מאחורייך אלא טלפיים של חזיר.

בית המשפט כבר קבע שהעתירות ראויות לתשובה ולדיון, אך בינתיים לא נקבע הרכב, מורחב או רגיל, לדון בהן. העתירות מצביעות על כך שממשלת החילופים היא לא ממשלה חוקית, שהיא הפיכה שלטונית בחסות החוק. היא הוקמה על פי חוק נפסד, שנחקק בשעה האפלולית ביותר בחום החוקתי, כאשר הכנסת לא הצליחה להרכיב ממשלה ומעל ראשה התנופפה חרב ההתפזרות והבחירות החדשות. היא עשתה טריק של קוסם ירידים, ושלפה מהאוזן של הציבור ממשלה חלופית, שני ראשי ממשלה ועוד טקסים ועוד השבעות, וחלוקת סמכויות, והוקוס פוקוס, ואברא כדברא ושר המודיעין והמים, והנה לכם תחליף ממשלה. כמו תחליף סוכר שהשפעות הלוואי שלו טרם נחקרו, רק בחילה אנו חשים עכשיו או גם אבדן האון המיני שיבוא אחרי הבחילה.

ממשלת החילופים היא עניין בוער, אפילו שופטי בג"ץ אולי מבינים, כי ממשלת חילופים היא ניסוי בבני אדם שטרם אושר. אבל במקום להתעסק בכנימה של ממשלת החילופים המרקיבה כל דבר שהיא נוגעת בו, מתעסק בית המשפט העליון בכלב בולדוג צרפתי. השבוע דן בג"ץ בעתירה כנגד משטרת ישראל, שעניינה תלונת העותר כי בשנת 2012, בעת ששהה עם בנו וכלבתו בגינת כלבים, הגיע אדם נוסף עם כלבה מסוג בולדוג צרפתי. בשלב מסוים תקפה הכלבה של פלוני את כלבת העותר ומשכך הסיט העותר את הכלבה של פלוני עם רגלו. בתגובה לכך, כך טען העותר בתלונתו, הטיח פלוני בעותר קללות, בעט בגופו, הפליא אגרופים בפניו ואף נגח בו. העותר טען כי המשטרה לא חקרה את תלונתו ביסודיות. העתירה נדחתה. כלב בולדוג צרפתי ולא ממשלת חילופים מקולקלת מן היסוד.

[בתמונה: "העתירה נדחתה. כלב בולדוג צרפתי ולא ממשלת חילופים מקולקלת מן היסוד...". תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי Paska3610 לאתר Pixabay]

ייתכן גם שהעתירות טועות ובית משפט העליון שהפסיד 11:0 לנתניהו ייקבע שממשלת החילופים היא ממשלה חוקית לכל דבר ומבטאת את רצון הבוחר. למרות שלא הייתה קיימת, ואפילו בדמיון, כאשר הבוחר שלשל פתק הצבעה לקלפי. ממשלת החילופים היא בעצם ממשלת החליפות, והחליפה הראשונה נמדדה ונתפרה עבור בנימין נתניהו למידותיו המדויקות, מי שיחפש בניירות החוק ימצא, מתחת לדברי הגבבה המסבירים את החוק כפתרון לקורונה, רישומים זעירים של חייט המלך, המידות המדויקות של רוחב הכתפיים, היקף הצווארון, המרחק מהכתף ליד הפרושה, רוחב המכנסים המסתיר את הטלפיים ובעיקר שרטוט של המרווח לאשכים מתחת לפתח ההשתנה. זה הקטע שבו מודד החייט את מידת מכנסיך ומגניב לטיפה רכה לאשכים. לא הדוק מדי, אבל גם לא גדול מדי, מקום מספיק לתנועת מטוטלת של שני כדורים שגודלם אינו שווה.

החוק הזה אומרים העותרים, יופעל שוב רק כאשר יוטח אל כדור הארץ תאום מוחלט של בנימין נתניהו, זהה לו בכל, בראש האליפטי הגדול בחצי קוב מראש רגיל, הכרס המתחילה כמעט מתחת לצוואר, הרגליים הקצרות בחמישה סנטימטר מדמות האדם הסימטרי, ששרטט ליאונרדו דה וינצ'י. ומה הסיכוי שאדם כזה יופיע ויבקש להיכנס לחליפה שבנימין נתניהו השיל מעליו, כשעלה לשמים ויעקב אמסלם צעק אחריו אָבִי אָבִי רֶכֶב יִשְׂרָאֵל וּפָרָשָׁיו וְלֹא רָאָהוּ עוֹד וַיַּחֲזֵק בִּבְגָדָיו וַיִּקְרָעֵם לִשְׁנַיִם קְרָעִים? על פי לוחות אצטגנינים ומדידות שנעשו במאיץ החלקיקים הגדול בעולם, הדבר יקרה עוד אלפי שנות אור. אז יגיע לכוכב שלנו התייר הגלקטי בנימין נתניהו השני וילבש את חליפת ממשלת החילופים.

ואם בג"ץ חושב שממשלת החילופים היא לא גימיק של עורכי דין מפולפלים שאמרו לעצמם "מקסימום בג"ץ יבטל את זה" - והתגלגלו מצחוק כשבג"ץ אישר את נתניהו כמרכיב ממשלה וראש ממשלה - אז שיאמר את זה; ונחפש לנו נבחרת אחרת, שתעמוד מול נתניהו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *