אלעד רזניק: המרוויחים והמפסידים מתוצאות הבחירות

[התמונה המקורית היא תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי Mysticsartdesign לאתר Pixabay]

המפסידים:

קודם כל בני גנץ - כשאתם שמים אדם חסר אמירה בראש מפלגה, אדם שאמירותיו אינן קוהרנטיות ושהאמירה היחידה - שעליה הוא חוזר - היא "רק לא ביבי", למה אתם מצפים? נכון לבני לסיים את דרכו הפוליטית; וטוב יהיה אם כך יהיה...

השמאל הישראלי - תקופה ארוכה מדי שהשמאל הישראלי מעכיר את האווירה, משסע ומפלג ומפעיל לחץ בלתי סביר על מקבלי ההחלטות, מההפגנות בפ"ת ועד העתירות בבג"צ. הגיע הזמן להפסיק. בניגוד לניהיליסטים - שממוקמים בעיקר במישור החוף - הציבור הישראלי לא בפינה שלכם, של זירת האגרוף... ההיתממות שלכם שבנימין נתניהו הוא זה שמפלג ומשניא; וחוסר המודעות העצמית שלכם הם ממש מדהימים.

מערכת המשפט בבעיות אובייקטיביות. הקומבינות במינוי השופטים לא התחילו בזמן איילת שקד; והגיע הזמן שחבריי משמאל יפתחו את העיניים. כל כותבי המכתבים בשם צה"ל ובמיוחד 540 איש - בניצוחם של זאב רז וגיא פורן - שחתמו על מכתב הטייסים, ויצרו חור גדול באופק אבטחת המידע הישראלי:

[ראו בהקשר זה את מאמרו של אלעד רזניק: נקמה סיפור חצי דמיוני על הסביבה המזרח תיכונית – חלק שני']

[התמונה המקורית היא תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי Alexas_Fotos לאתר Pixabay]

דרגות הן לא ערובה לחכמה יתרה. למעשה הן לא ערובה לשום דבר. לא הבנה פוליטית לא הבנה מקצועית... פשוט כלום! תרמתם מהותית לשחיקת האמון הציבורי בצה"ל בכלל ובחיל האוויר בפרט. כל מי שחתם על המכתב, צריך לעשות חושבים; ולהשאיר להבא את את עברו הצבאי מחוץ לשיח הפוליטי, בטח כקבוצה. מי שלא מבין את ההבדל בין שימוש של פוליטיקאי בעברו הצבאי האישי; לשימוש של קבוצה בעברה הצבאי, יש לו בעיות קשות בהבנה...

מרגיז אבל לאור העדר המקוריות והעתקה של קמפיין המכתבים מארה"ב, ההשפעות של המכתבים האלה היו צפויות, אפילו לא הייתם מקוריים. אני צופה לא מעט שינויים פרסונליים בשמאל הישראלי: בני גנץ וגבי אשכנזי יפנו את דרכם בכחול לבן (?) עמיר פרץ יסיים את דרכו במפלגת העבודה (?) תמר זנדברג תעוף ממרצ (?) כחול לבן תתפרק (?)

המרוויחים:

בנימין נתניהו, תנועת הליכוד וכלל עם ישראל... גם השמאלנים החמוצים!

אני מקווה שבג"צ יגלה מעט שכל; ויחליט לא להתערב בשאלה המשפטית, סביב כהונתו ויכולתו של נתניהו להקים ממשלה כל החלטה של בג"צ תגרור אבדן אמון של חלקים גדולים מדי בציבור הישראלי במערכת המשפט ועדיף בלי.

ובאשר לנתניהו? אני בעד החוק הצרפתי, שיוחל רטרואקטיבית על נתניהו בתמורה להגבלת כהונה שלו לכהונה אחת.

ואחרון חביב - נגמרו הבחירות; וזה שלא הצביע, חוזר לכתוב על פוליטיקה...

One thought on “אלעד רזניק: המרוויחים והמפסידים מתוצאות הבחירות

  1. אבי שלום
    עצוב ומדהים איך שאתה רואה את הדברים . אומנם הצבעתי בקלפי כמוך אבל אתה צריך להכיר בעובדה שישנה בעיה שקוראים לה ביבי. אחוז דיי ניכר מתושבי הארץ היהודיים (לא רוצה להיתיחס לערבים שרוצים להרוס את הזהות היהודית של המדינה היהודית) לא רוצים את ביבי , אולי הגיע הזמן שלטובת אזרחי ישראל היהודיים שהאיש יפרוש ויתן תקווה לאחדות ?
    האם טחו עינינו לראות שאדם אחד מונע אחדות וגרם כבר לשלוש מערכות בחירות ? הנזק החברתי והכלכלי שהוא גורם לכולנו עצום בכל קנה מידה! איפה האחריות שלו ? אני מחשיב את עצמי כימני אבל הימניות שלי היא כלפי מדינת ישראל . שיגשוגה , פריחתה והצלחתה חשובה לי יותר מאדם אחד שמונע ממניעים אישיים ונתמך על ידי חדלי אישיים שפוחדים לסכן את מעמדם ולוותר על מנהיג דגול ככל שיהיה שהביא את עצמו למצב שבו הוא נמצא היום. עצוב לי שבוזבזו מילארדים של שקלים שיכלו לעזור לאלפי נזקקים וזה לצערנו לא נגמר . אני פונה לראש הממשלה כאזרח שאכפת לו ומבקש ממנו לפרוש לעניניו ולתת צאנס למדינה לצאת מהתבוכת הזאת שנגרמה רק בגללו. בבקשה, אנא ממך….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *