תסמונת גלעד שליט

[התמונה המקורית היא תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידיirikzone לאתר Pixabay]

ניצב משנה בגמלאות, ד"ר פנחס יחזקאלי הוא שותף בחברת 'ייצור ידע' ואיש אקדמיה. שימש בעבר כראש המרכז למחקר אסטרטגי ולמדניות של צה"ל. הוא העורך הראשי של אתר זה.

*  *  *

כל העולם רואה ומתגלגל מצחוק... נשיא מדינה שמתעלל כבר שנה באזרחים ישראלים שנכנסים לגבולות מדינתו, שבחסות מטוסיו ומערכי ההגנה שלו בונים האיראנים את עניבת החנק, המתוכננת להיסגר עלינו במלחמה הבאה; ושבעצם, ניתן להגדירו כאויב לכל דבר, נוחת בישראל ומתקבל כגיבור לאומי.

איש לא עוסק בשואה; וגם לא בראשי המדינות שהגיעו לכבודה. אפילו נחיתתו של סגן נשיא ארצות הברית - נציג הממשל האמריקני הידידותי ביותר שהיה לישראל מימיה נדחקה לפינה - למען האיש ההוא, שאוחז היום את המזרח התיכון בצווארו.

הליכוד מאשים דרך קבע ממשלות מהצד השני של המפה הפוליטית שוויתרו על נכסים מוחשיים תמורת אשליות ואפיזודות חולפות. אבל בנימין נתניהו עשה בדיוק אותו הדבר בפרשת גלעד שליט ובפרשת נעמה יששכר, ועוד נתפס כגיבור, בחסות מערכת תקשורת חובבנית, רודפת סקופים רגעיים, שמקצוענות כתביה ראויה לרחמים.

תסמונת היא אוסף תסמינים המציינים את קיומה של מחלה מסוימת. התסמונת הזו - של המחלה שבה לקינו - ראוי שתכונה על שמו של  גלעד שליט, שהוא המקרה הבולט ביותר עד כה, של תשלום כופר לחוטפים, לשם השגת מטרות פוליטיות, שהניבו מחיר דמים.

וכל אויבנו רואים, וצוחקים ולומדים...

[התמונה המקורית היא תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי MabelAmber לאתר Pixabay]

וההמשך לבטח יבוא!

3 thoughts on “תסמונת גלעד שליט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *