אלעד רזניק: צרצרים, דיפ סטייט ותיבות תהודה אמריקאיות

[התמונה המקורית היא תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי Clker-Free-Vector-Images לאתר Pixabay]

[לאסופת המאמרים אודות תופעת 'מדינת העומק' - ה'דיפ סטייט', לחצו כאן] [לסדרת המאמרים אודות 'מומחים', פרשנים ומאחזי עיניים, לחצו כאן]

בימים הקרובים יהדהדו צרצרי התקשורת הישראלית את תיבת התהודה האמריקאית. אותם "אנשי תקשורת" כמו נדב אייל, אטילה שומפלבי, ברק רביד, גיל תמרי מוושינגטון ואחרים, יבלבלו את המוח בלי הפסקה. לתיבת התהודה האמריקאית יש שתי מטרות עיקריות:
  1. פגיעה מתמשכת בנשיא טראמפ
  2. העברת השליטה במתרחש במשרד המשפטים לידי הדרג המשני; ע"י הפעלת לחץ על התובע הכללי וויליאם באר שיפסול את עצמו מלעסוק ברוסייה גייט ובאוקראיינה גייט.

את התאטרון הדמוקרטי ראינו בפעולה סביב רוסייה גייט. הצעד הראשון היה הדלפות לתקשורת, שנועדו להפעלת לחץ על התובע הכללי דאז ג'ף סשנז שיפסול את עצמו - בשני למרץ 2017 הלחץ נשא פרי והתובע הכללי סשנז פסל את עצמו מלדון ברוסייה גייט.

הצעד השני כלל הדלפות מכוונת מצידו של ג'יימס קומי אז ראש ה- FBI שהובילו בסופו של דבר לפיטוריו.

בתאריך ה- 17 למאי 2017, מינה הממונה על חקירת רוסיה גייט במשרד המשפטים האמריקאי רוד רוזנשטיין את רוברט מוהלר כתובע מיוחד בעל סמכויות חקירה. מינוי התובע המיוחד מנע ממשרד המשפטים לנהל חקירה לבדיקת האירועים שהובילו לחקירה נגד הנשיא (רוסייה גייט). הדמוקרטים לא הביאו דבר אחד בחשבון: מוהלר בסך הכל אדם ישר. הוא אסף צוות של 17 איש שהורכב ברובו הגדול (13 איש) מתומכי המפלגה הדמוקרטית. הצוות ישב על המדוכה שנתיים ולא מצא כלום:

[לכתבה המלאה בוושינגטון פוסט, לחצו כאן]

ב- 14 לפברואר 2019 אישר הסנאט את מועמדתו של וויליאם באר לתפקיד התובע הכללי. אחד הדברים באג'נדה של התובע הכללי החדש הייתה בדיקה של האירועים שהובילו לפרשה הרוסית שהתנהלו בקמפיין 2016. ב- 13 למאי 2019, מינה התובע הכללי באר את התובע הפדראלי ג'ון דורהם מקונטיקט כתובע מיוחד לבדיקת האירועים שהובילו לרוסייה-גייט:

[לכתבה המלאה בעיתון 'The Hill', לחצו כאן]

דורהם והצוות שלו חקרו לא מעט אירועים הקשורים לפרשה` ולא מעט אישים הקשורים לפרשה` וביום חמישי ה 24 לאוקטובר 2019 עברה הבדיקה לחקירה פלילית. סביר להניח שלצד צוות החקירה הוקם חבר מושבעים גדול:

[לכתבה המלאה ב- USA Today, לחצו כאן]

הדמוקרטים יודעים על ההתפתחות הצפויה מזה כחודשיים כל הקשקוש על אוקראינה נועד לייצר מסך עשן ולהטות את דעת הקהל.

מי יהיו הנחקרים הפלילים?

להערכתי ג'ון בראנן ראש ה- CIA בתקופת ממשל אובאמה, ג'יימס קלאפר מי שהיה ה- DNI, ג'יימס קומי מי שהיה ראש ה- FBI, סמנטה פאורס מי שהייתה שגרירת ארה"ב באו"ם, סוזאן רייס מי שהייתה היועצת לביטחון לאומי וחבר השבט היהודי בן רוהדס שהיה העוזר של סוזאן רייס.

גם בראנן וגם קלאפפר שימשו עד לאחרונה פרשנים באולפני CNN ו- MSNBC, בחודש האחרון הם נעלמו; וכמעט לא הופיעו. להערכתי, הם כבר נחקרו על ידי דורהם

איך תיגמר הפרשה?

בהעמדה לדין של חלק מהמעורבים בפרשה שכמו במאפיה יזמרו אחד על השני. האש תלחך את שולי גלימתו של ברק אובאמה. כיוון שהתקשורת האמריקאית תתמלא בתעמולה בתקופה הקרובה; והצרצרים הישראלים פשוט יהדהדו אותה, לקורא הממוצע יהיה כמעט בלתי אפשר לברור את המוץ מן התבן.

כלל אצבע: אל תקנו את הסחורה המשומשת של העיתונאים הישראלים. הם לא עיתונאים הם תועמלני חצר!

[התמונה המקורית היא תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי truthseeker08 לאתר Pixabay]

[לאסופת המאמרים אודות תופעת 'מדינת העומק' - ה'דיפ סטייט', לחצו כאן] [לסדרת המאמרים אודות 'מומחים', פרשנים ומאחזי עיניים, לחצו כאן]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *