אלעד רזניק: אז מדיחים את טראמפ?

[התמונה המקורית היא תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי 9180269 לאתר Pixabay]

אימפיצ'מנט, אימפיצ'מנט, אימפיצ'מנט...

מקבץ ידיעות בעבור ידידי Eran Etzion: ממשלת אוקראינה תפתח מחדש את חקירת בוריסמה ובכלל זה חקירתו של האנטר ביידן. הנשיא טראמפ ישחרר לציבור את התמליל של שיחתו עם הנשיא האוקראיני מיולי.

עם שחרור תמלילי השיחות, יקיץ הקץ (ציבורית) על ניסיון האימפיצ'מנט הנוכחי; ויקיץ גם הקץ על המועמדות לנשיאות של ג'ו ביידן שיהפוך למוקד השערורייה. הדמוקרטים ימשיכו לבלבל את המוח, ויינזקו אלקטורלית, משמעותית, בבחירות.

הרבה זמן לא צחקתי ככה לנוכח טמטום של פוליטיקאים (כן, גם באמריקה יש פוליטיקאים מטומטמים...

הסיפור על ROSEMONT SENECA PARTNERS LLC והמירוץ לנשיאות 2020

אז RSP הוקמה ביוני 2009 ונרשמה חוקית ב 15 לינואר 2010 בוושינגטון די סי. החברה היא חברת אחזקות פרטית, שמנוהלת על ידי שני שותפים:

  • האחד שמו האנטר ביידן והוא הבן של ג'ו ביידן (ראו תמונה משמאל) אז סגן נשיא ארה"ב.
  • והשני הוא כריס היינץ בנו החורג (ונדמה לי שהמאומץ) של מי שהיה אז יו"ר וועדת החוץ של הסנאט ומאוחר יותר מזכיר המדינה, ג'ון קרי.

[תמונתו של ג'ו ביידן משמאל היא נחלת הכלל]

החברה של האנטר וקרי משגשגת; ובשנת 2014 נשכרים שרותיה על ידי חברה אוקראינית בשם בוריסמה אחזקות. ככה זה כשאתה מוכר גישה לנשיא לסגן הנשיא ולמזכיר המדינה... בוריסמה הופכת את ביידן האנטר לדירקטור בחברה ומשלמת ל RSP את הסכום הצנוע של 166 אלף דולר לחודש.

לקראת סוף שנת 2014, עולה שמה של בוריסמה אחזקות על הרדאר של התובע הכללי האוקראיני, ויקטור שוקין, כחלק מחקירת שחיתות רחבת היקף. ב 20 לפברואר 2014 מתחילה הפלישה הרוסית לחצי האי קרים, ומסתיימת לאחר חודש וחצי.

בדצמבר 2015 מבקר סגן הנשיא ביידן בקייב. אחד הדברים שנידונים בין ביידן לאנשיו של פרושנקו הוא פיטוריו של התובע הכללי ויקטור שוקין. האוקראינים מבקשים מביידן כמה דברים; ביניהם הלוואה של מיליארד דולר.

נריץ קדימה ליום שלישי ה- 23 לינואר 2018: כחלק מהמירוץ שלו לנשיאות, ביידן משתתף בפאנל במועצה ליחסי חוץ מוסד ללא כוונת רווח ומספר בעצמו את הסיפור. ביידן התנה את מתן ההלוואה בפיטוריו של התובע הכללי האוקראני.

בוידאו המצורף מה- 23 לינואר 2018 הדוד ג'ו ביידן מתגאה בעלילותיו בדצמבר 2015:

.

אוקראינה התקפלה ובתחילת 2016 מצביע הפרלמנט האוקראיני על פיטוריו של ויקטור שוקין. חקירת השחיתות נגד בוריסמה ונגד האנטר ביידן נזנחת.

באמצע ספטמבר מתפרסם מכתבו של נציגו של המדליף שהגיע ליו"ר וועדת המודיעין של הקונגרס חבר הקונגרס הדמוקרטי מקליפורניה אדם שיף. ע"פ המכתב בשיחה עם נשיא אוקראינה ביקש טראמפ מהנשיא האוקראיני לחדש את החקירה נגד בוריסמה ובכלל זה גם נגד בנו של ביידן.

[המכתב לפניכם בלינק הזה]

ארגוני המודיעין האמריקאים מתמללים דרך קבע את השיחות של הנשיא, לצורך שמירתם בארכיון הנשיאותי ולכן, מאזינים לכלל השיחות של הנשיא. הבעיה היחידה היא שאותו מדליף לא היה בצוות המתמללים.

אין לי מושג מי המדליף ומה היו מטרותיו; אבל להערכתי, החזרת הסיפור הזה למרכז הבמה הפוליטית בארה"ב חיסלה את סיכוייו של הדוד ג'ו להתמנות למועמד הדמוקרטי לנשיאות בבחירות 2020.

מילה אחרונה - רוב הכותבים על האירועים בארה"ב אינם מבינים דבר בחומר; ולא טורחים לקרוא דבר. היזהרו מאלו שיוצא להם הקצף בזוויות הפה רובם ככולם, צרצרים חסרי מושג ומנוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *