אלעד רזניק: ג'פרי אפשטיין – פולואפ

[התמונה המקורית היא תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי pixel2013 לאתר Pixabay]

כבוד לעו"ד מיכאל דבורין, שהצליח לקחת Non Issue שנועד לפגוע בדונלד טראמפ (סיפור ג'פרי אפשטיין) ולמנף אותו לכיוון אהוד ברק, בעזרתו האדיבה של אראל סג"ל. סג"ל לא פעם כבר האשים אנשי ציבור ועיתונאים בדברים שלא היו ולא נבראו.

ברק מכל הסיפורים האלה נפגע מהותית אלקטורלית, וכבר לא מהווה איום על בנימין נתניהו. ומי שרוצה פרטים ולראות את סג"ל מתפתל, שיסתכל בטוויטר שלו.

[תמונתו של ג'פרי אפשטיין משמאל נוצרה והועלתה לויקיפדיה על ידי Palm Beach County Sheriff's Department. התמונה היא נחלת הכלל]

אז בשבוע האחרון, הפיד הימני שלי היה מלא בסטטוסים של שליחי תנועת הליכוד, שהאשימו את אהוד ברק, כביכול על סמך העדות של הטייסים - של איש העסקים והמיליארדר יהודי-אמריקני ג'פרי אפשטיין, שהורשע בב- 2008 בעבירות מין - שטס במטוסו של אפשטיין שעה שהיו עליו קטינות, בדרך לאי התענוגות של אפשטיין לחגוג עם הקטינות.

האשמות המבחילות הללו זכו להד גדול עצום ורב מלא מעט אנשי הפיד הימני שלי. הבעיה היחידה היא, שזה מעולם לא קרה והטייסים של אפשטיין בניגוד לאמור, מעולם לא הצהירו שברק והקטינות היו על אותו מטוס.

אגב, בשנים הרלוונטיות אהוד ברק זכה לאבטחה מהיחידה לאבטחת אישים. איפה היה המאבטח? גם הוא השתעשע עם הבנות?

[להשתעשע עם הבנות... סיפורי סבתא, שהצליחו להוציא את אהוד ברק מהמשחק הפוליטי.... תמונה חופשית - CC0 Creative Commons - שעוצבה והועלתה על ידי fjord77 לאתר Pixabay]

אז תיזהרו יש כמה אנשים מאוד לא נחמדים שמפיצים את דפי המסרים של הליכוד. אבל, מה עם הרוב? הם עדר? משתפים בלי לחשוב, מתוך שנאה עזה לכל מי שהוא לא ביבי? אף אחד מהם לא יטרח להוציא התנצלות

אגב גם הסיפור עם הכסף וקרן ווקסנר יסתיים בלי כלום. איש לא עבר על החוק. פרשת ג'פרי אפשטיין הנוכחית היא עוד ניסיון של התובע המחוזי של דרום ניו-יורק לפגוע בטראמפ. אחרי הבחירות בארה"ב היא תתמוסס לכל עבר. אפשטיין עצמו אולי ישלם מחיר כלשהו. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *