בוקי נאה: מילה אחרונה על צ'יקו אדרי

[התמונה המקורית היא תמונה חופשית שעוצבה והועלתה על ידי Alexas_Fotos לאתר Pixabay]

ברוך (בּוּקִי) נאה (חוץ מהיותו המדריך הנערץ שלי בצופים) הוא אחד מכתבי הפלילים המיתולוגיים של ישראל, שמנהל משך שנים יחסי אהבה שנאה עם משטרת ישראל.

הרשימה הזו הופיעה בדף הפייסבוק שלו, והיא מופיעה גם כאן באישורו.

[מקור התמונה משמאל: פייסבוק]

*  *  *

נוטשים ניידות באמצע הכביש ובורחים...

מילה אחרונה על צ'יקו אדרי לפני שהוא הולך (הוא עדיין משמש, כזכור, כמנכ"ל המשר לביטחון הפנים...).

אני מכיר אותו הרבה מאד שנים. פעם אפילו היינו מיודדים. יום אחד כשהיה מפקד משטרת תל אביב, ואני פרשנתי הרבה בתכניות טלוויזיה הוא נפגע ממשהו שאמרתי על המסך.

למחרת, הוא הורה לאנשי הדוברות של משטרת תל אביב לנתק אותי ממערכת הדיווח, 35 שנים אחרי שחוברתי אליה כשהתחלתי להיות כתב פלילים בתל אביב. ככה, הוא החליט כי זה עסק פרטי שלו.

כתבתי לו מה אני חושב על המעשה שלו, ואז הוא התחיל להתנכל לי (את כל הסיפורים והתמונות שאני מספר כאן עכשיו פרסמתי בעבר עוד לפני שהחליטו למנות אותו למפכ"ל, וגם בדף הפייסבוק שלי).

כידוע, אני מקיים סיורים בתחנה המרכזית הישנה בתל אביב. בהוראה אישית שלו - כשהייתי מגיע עם האוטובוס של סיור הלילה שלי - השוטרים שלו מנעו ממני להיכנס... מנעו ממני להיכנס לשכונה במרכז תל אביב! הם רשמו לאוטובוסים שלי דוחות, גרשו אותם...

בסוף מצאו פטנט מקורי: איך שהייתי נכנס לתחנה המרכזית עם האוטובוס, היו חוסמות את כביש הכניסה ניידות משטרה. פעם שתיים,. פעם רק אחת. פעם ניידות משטרה, פעם הציבו את הניידות המשותפות עם העירייה. הכל כדי למנוע ממני להיכנס.

השוטרים היו מחנים באמצע הכביש ובורחים כדי שלא יהיה לי עם מי לריב. סוגרים רחוב שלא אכנס, כאילו שאני מהווה סכנה לשלום ציבור הנרקומנים, הזונות והזרים:

[בתמונה: ניידת משטרה שחוסמת לי את הכביש בהוראת המפקד צ'יקו. הצילום: בוקי נאה]

מה היה קורה אם היה בא אמבולנס עם סירנה כדי להגיש עזרה ונתקל בכביש חסום? באמת, בתור אזרח המדינה התביישתי בפני האורחים שבאוטובוס, שככה עושה המשטרה של שלטון החוק של המדינה שלהם .

רצה הגורל ופעם קרה כשבאוטובוס ישבו 50 עובדי המנהלה של חברת הביטוח, שהיו"ר שלה היה יוחנן דנינו המפכ"ל הקודם. הם התפוצצו מצחוק...

שלחתי מכתבים. הצקתי להם, וקבלתי תשובות פחדניות, שהמשטרה פועלת לשמירת החוק וסגירת הרחובות, והבריחה כשאני בא, זה לא בגללי. שזה בגלל שמנסים למנוע מאנשים ללכת לזונות, אז סוגרים להם את הכביש. כאילו, כאילו שיש חוק בישראל שאסור ללכת לזונות.

צ'יקו היה הריבון ואני סבלתי. מכיוון שיש שניים וחצי שוטרים שהם חברים שלי, אז למחרת שמעתי את הסיפורים שמאחורי הקלעים. המשטרה הישרה ושוטריה הטובים מחזיקים ממני בנאדם ישר, אז הם אוהבים אותי.

וזה נמשך... יום אחד קבלתי דו"ח על כך, שהאוטובוס שלי עומד (מותנע עם אנשים בתוכו) בחושך בסמטה צדדית, ב-23:30 במרחק של פחות מ- 12 מטרים מפינת רחוב בתחנה המרכזית הישנה בתל אביב. זו העבירה: עמידה עם אוטובוס פחות מ-12 מטרים מהפינה. שלמתי את הדו"ח הזה שקיבלה חברת אגד, בעלת האוטובוס.

ביום שבו אדרי עזב את תפקידו וכתבתי לו את כל מה שאני חושב עליו. אגד לא הסכים ללכת למשפט, כדי שאעמוד על הדוכן ואספר לשופט מה זה הדו"ח הזה, כי "אגד" פוחד מהמשטרה. הם פחדו, אז אני שלמתי עבורם. 

[בתמונה: ניידת משטרה שחוסמת לי את הכביש בהוראת המפקד צ'יקו. הצילום: בוקי נאה]

הלילה, בזכות הגשם, היה לי זמן, אז קראתי את ההתכתבויות בנינו. היה לי גם זמן לקרוא את מה שכתב עליו סנ"צ נמרוד דניאל שהיה אצלו קצין האח"ק במרחב ירקון. 

בשבוע שעבר שמעתי את החברים שלו אומרים בטלוויזיה שהשופט גולדברג פסל אותו בגלל שהוא גזען. השופט. ככה הם אמרו. השופט שלא אישר את המינוי שלו עשה את זה ממניעים גזעניים...

טוב שהלך. באמת טוב לתושבי מדינת ישראל שלא עשו אותו מפכ"ל. ואם למר אדרי או למשטרת ישראל יש בעיה עם אמיתות העובדות שכתובות כאן, הם מוזמנים לזמן אותי לחקירה בגין הוצאת לשון הרע או פגיעה בשלום הציבור.

[לדף הפייסבוק של בוקי נאה, לחצו כאן]

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *