אלעד רזניק: הצנזורה מתכוונת לעשות משהו בנוגע לח"כ יחימוביץ'?

[מקור סמל הצנזורה הצבאית: צה"ל; מקור תמונתה של ח"כ יחימוביץ: פייסבוק]

צריך להיות חסר הבנה מוחלטת באופי הרשתות החברתיות בשביל לשחרר הודעה לציבור כמו ששחררה הצנזורית הראשית, תת-אלוף אריאלה בן אברהם (ראו תמונה משמאל) היום לציבור. דווקא ההודעה הזו גרמה, במידה גבוהה של סבירות, שלא יהיה אדם אחד במדינת ישראל שיפספס את הפרסום לעזרה של החמאס באיתור פרטיו של סא"ל מ'. 

[בתמונה: הצנזורית הראשית, תא"ל אריאלה בן אברהם: סוף מעשה במחשבה תחילה... מקור תמונתה של  משמאל: דובר צה"ל]

תחילת הסיפור בפוסט שפרסמה בפייסבוק יו"ר הועדה לביקורת המדינה, ח"כ שלי יחימוביץ, עם תמונתם המטושטשת של סא"ל מ', חובק את שני ילדיו. מעבר לתנחומים למשפחתו, היא דאגה לשרבב לפוסט היבטים פוליטיים בהקשר למאבק בחוק הלאום.

לא. למרות התפוצה הרחבה של התמונה, אינני מתכוון לפרסם אותה שוב, ולמי שמתעקש לראות את הפוסט של יחימוביץ' והתמונה, לחצו כאן.

רק פרסמה יחימוביץ' את התמונה, ושלל עיתונאים ישראלים - "מומחים" מטעם עצמם לנושאי מדינות ערב - פרסמו בחשבונות הטוויטר שלהם את התמונות המטושטשות. בתמורה הגיבו להם משתמשים ערבים עם התמונות הלא-מטושטשות... 

מסתבר שגם לצנזורית הנושא של סוף מעשה במחשבה תחילה זה קונספט חדש....

One thought on “אלעד רזניק: הצנזורה מתכוונת לעשות משהו בנוגע לח"כ יחימוביץ'?

  1. לא הבנתי מה הקשר של הצנזורית הראשית לפוסט שפרסמה בפייסבוק ח"כ שלי יחימוביץ ולמה שעיתונאים ישראלים שפרסמו בחשבונות הטוויטר שלהם.
    "סוף מעשה במחשבה תחילה"? – מה המעשה שעשתה הצנזורית והרגיז אותך?
    מבלי לייחס לצנזורה שלנו תבונה מופרזת, ואפשר להתווכח על השיטה והכלים, אבל לפעמים צריך לומר לציבור הרחב דברים מפורשים כדי שיבינו את מה שהיו אמורים להבין לבד (אבל לא הבינו).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *