אלעד רזניק: על חוצפה והבנייה פוליטית – חלק שני

[המקור: הסרטון מדף הפייסבוק של השרה רגב]

[לריכוז המאמרים אודות תופעת ה- MeToo# והשלכותיה, לחצו כאן]

אתמול חיברתי מאמר, ברוח דומה, שעסק בחברי הכנסת הנכבדים, אורן חזן ואילן גלאון... לא חשבתי שההמשך יגיע כל כל מהר...

[למאמר הקודם, לחצו כאן] 

התנהלותה של שרת התרבות והספורט ח"כ מירי רגב, בעייתית לא פחות משל ח"כ אורן חזןהנוכחות שלה בכנסת ישראל היא, לדעתי, בושה לכולנו. אבל, היא נבחרה כדת וכדין; אין לה קופת שרצים שהיא נושאת על גבה - כמו הקופה שיש למר חזן הצעיר - וזהו, בעצם, המילוי האולטימטיבי של רצון הבוחר במסגרת תת-הדיון שמתנהל בכנסת.

אתמול אמר, ח"כ האלוף במיל' אלעזר שטרן לשרה רגב: "אני לא רוצה לדבר פה על איך התקדמת בצבא, לא כדאי"! 

למה התכוון ח"כ שטרן?

לפני כמה חודשים התפרסם שאל"מ רגב קיבלה את דרגת התא"ל בלי לעבור בוועדת הערכה. רגב קיבלה את דרגת התא"ל מתי שהוא ב- 2005 (לא זוכר את התאריך המדויק); וב- 2005, לא כולם עברו דרך וועדות הערכה. חריג? נכון. אבל לא ייחודי. חזקה על האלוף במיל' שטרן שהיה ראש אגף כוח אדם (אכ"א) שהוא יודע זאת.

מכאן, שהדברים של שטרן לא כוונו לנושא וועדת ההערכה, אלא לרינונים שרגב התקדמה דרך מיטתו של אדם מאוד בכיר. הדברים הללו לדעתי מהווים הטרדה מינית חמורה וניסיון סחיטה מכוער למדי (חוק להטרדה מינית סעיף 3 - 5 - א' "(5) התייחסות מבזה או משפילה המופנית לאדם ביחס למינו או למיניותו, לרבות נטייתו המינית" ).

איפה הפמיניסטיות כולן?

מדהים לראות את כל הפמיניסטיות הפרוגרסיביות שותקות. כי מדובר בשרה רגב. 

על אלעזר שטרן להבין שבכנסת ישראל אין מקום לכזה גועל נפש. דבריו דוחים, והוא התנהל בצורה, שמבזה את המערכת הפוליטית והמערכת הצבאית כאחד. בדבריו, הוא גילה חוסר קולגיאליות מדהים כלפי חבריו האלופים במיל' (על המלצה להעלאה בדרגה חותם אלוף); ובמדינה מתוקנת (אם יש עוד כזה דבר...) היה עליו לקום ולהתפטר.

לכל המצקצקים ומצדיקים את הדברים, בכך שזה רגב או חזן; ולכל המהססים להשמיע את קולם, תתביישו גם אתם!

[לריכוז המאמרים אודות תופעת ה- MeToo# והשלכותיה, לחצו כאן]

2 thoughts on “אלעד רזניק: על חוצפה והבנייה פוליטית – חלק שני

  1. אינני שובניסט, אינני פמיניסט, אך דבר אחד ברור לי – כותב הפוסט צריך לכל הפחות להתבייש ולהתנצל על שהכניס דברים לפיו של שטרן.
    האמירה הנחרצת לפיה שטרן התכוון לכך "שרגב התקדמה דרך מיטתו של אדם מאוד בכיר" היא עילה סבירה להעמדה לדין בגין הוצאת דיבה, הרי אין כל הוכחה לפיה שטרן התכוון לכך, אלא שזו הפרשנות שראשו החולה של הכותב ושל אחרים ואחרות המציאה.
    אני מציע לך אלעד, ידידי, לצאת ולנשום קצת אוויר צח… אל תנסה לחדור למחשבותיהם של אחרים ונסה לפרש אותם על דרך החיוב ולא על דרך השלילה. עד אז, מקווה שלא תחטוף תביעה על הוצאת דיבה. בהצלחה.

  2. וואו …כותב הפוסט יודע לקרוא מחשבות ! זה דוגמא למקרה שאדם אומר דברים בצורה שמשתמעת למספר פרושים ! מאחר שכך יש לשאול האומר למה התכוון ? אז ח"כ שטרן הסביר כי התכוון לחנופה של מירי רגב כדרך להגיע לצמרת ..ואכן במציאות הדברים שלה על משפחתו של נתניהו ונתניהו עצמו מעידים כי היא אכן מתנהלת בדרך חנופה לממונים מה עוד שחנופה לאשת ראש-הממשלה מנוגדת לפסק דין של רשות שופטת בישראל שקובעת שאשת-ראש הממשלה אשה שנהגה לא כשורה בעובדים בצורה משפילה !
    אבל למירי רגב זה לא משנה !
    אבל כותב הפוסט הנ"ל יודע למה התכוון שטרן …. יופי !!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *