פנחס פישלר: מופע חדש של מועצת גדולי התורה של המשטרה

[כל הזכויות על התמונה שייכול ל'פיל בחנות חרסינה']

[לסדרת מאמרי ל"ג בעומר ואירועי מירון, לחצו כאן]

עו"ד פנחס (פיני) פישלר הוא קצין משטרה לשעבר ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בימי ניצב בנימין זיגל. משמש כחבר ועדת הביקורת של לשכת עורכי הדין בישראל.

הוא בעל חמישה תארים אקדמיים, שלושה מהם בהצטיינות, ממייסדי תנועת אומץ, הגן בערכאות שונות על שוטרים וקציני משטרה רבים, פעמים רבות בהתנדבות. לוחם בלתי מתפשר למען טוהר המשטרה והאפקטיביות שלה.

מייסד דף הפייסבוק "משטרת לואי דה פינס". מוציא מידי חודש דו"ח מסכם על חריגות במשטרת ישראל, שהפך חומר חובה בידיהם של אנשי אקדמיה ואזרחים שאכפת להם.

[לדף הפייסבוק, משטרת לואי דה פינס, לחצו כאן]

*   *   *

לשפשף את העיניין ולא להאמין... פורום רבי הניצבים בדימוס של משטרת ישראל - מועצת גדולי התורה של המשטרה, שוב התעוררה לחיים. הפעם בדרישה לוועדת חקירה על אירועי מירון...

אותה חבורה מופלאה של אישים, שדירדרו לאורך השנים את המשטרה למצבה הנוכחי - ושחלקם גם חוו וועדות חקירה בתקופות שירותם - רוצה וועדת חקירה, כדי שגם הפעם (כמו בפעמים קודמות...), "תצא משטרת ישראל מחוזקת"...

ואני אומר, אם כבר אז הכל... לאור מכתב ה״פורום״ הנכבד, גם לואי יפנה לועדת החקירה הממלכתית ויבקש בכבוד ובנימוס לבדוק ״על הדרך״ מה עשו המפכ״לים בדימוס והניצבים בדימוס בתקופתם - במשמרת שלהם - איש איש בתקופתו- לעניין הר מירון.

ובאותה הזדמנות אפשר להקים ועדת חקירה ממלכתית על מצבה של משטרת ישראל; ושוב, יואיל כל חבר נכבד במועצת גדולי התורה, שמצליחה כל כך במתן עצות, לבוא ולהעיד מה הייתה תרומתו, במעשים ובמחדשים למצב הזה.

[קריקטורה של הבלוגר משה הלוי (הלמו), שהועלתה לקבוצת הפייסבוק, ופורסמה בקבוצת הפייסבוק 'משטרת לואי דה פינס'ע"י עו"ד פנחס פישלרב- 2 במאי 2021. התמונה המקורית היא צילום מסך מסרטי לואי דה פינס. אנו מאמינים שאנו עושים בה שימוש הוגן]

ואגב, בוועדה הזו גם אני אשמח להעיד (ולא אהיה לבד...)

[לסדרת מאמרי ל"ג בעומר ואירועי מירון, לחצו כאן]

One thought on “פנחס פישלר: מופע חדש של מועצת גדולי התורה של המשטרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *