פיל בחנות חרסינה: הממשל האמריקאי ירד מהפסים

[התמונה היא צילום מסך]

[לאוסף המאמרים על 'הפרוגרסיבים החדשים ואנחנו' באתר ייצור ידע, לחצו כאן]

עוד טרלול פרוגרסיבי: משרד המשפטים האמריקני בודק תלונה כנגד חברת SPACEX של אילון מאסק, בגין אפליה בהעסקת עובדים. הסיבה הנוכחית למסיבה: חברת SPACEX סרבה להעסיק אנשים שאינם אזרחים ואין להם סטטוס חוקי בארה"ב.

חברת SPACEX ייצרה מהפכה בתחום החלל. לצורך זה החברה שכרה את כוח האדם הטוב ביותר שהיא יכלה למצוא, שהצליח להביא תוצאות.

בעיני הקהילה הפרוגרסיבית זה לא מצא חן אצליהם שיווין לפני הכל.

אשכרה, הייתי צריך לשפשף את העיניים בתדהמה איזה חמש פעמים ולקרוא את המשפט הזה שוב ושוב ושוב. כיוון שחלק מהחוזים של SPACEX הם עם הממשל האמריקאי, אחת הדרישות מאנשים שעובדים על אותם פרויקטים היא סיווג בטחוני. אי אפשר לקבל סיווג אם אתה לא אזרח.

הממשל האמריקאי ירד מהפסים!

“The charge alleges that on or about March 10, 2020, during the Charging Party’s interview for the position of Technology Strategy Associate, SpaceX made inquiries about his citizenship status and ultimately failed to hire him for the position because he is not a U.S. citizen or lawful permanent resident,”

[לכתבה המלאה של סוכנות רויטרס, לחצו כאן] [לאוסף המאמרים על 'הפרוגרסיבים החדשים ואנחנו' באתר ייצור ידע, לחצו כאן]

One thought on “פיל בחנות חרסינה: הממשל האמריקאי ירד מהפסים

  1. כל זה בנוסף להסרת החסמים שהטיל ממשל טראמפ על קליטת מהגרים בלתי חוקיים. בין השאר- הותר לאלפי ילדים הנשלחים לחצות לבדם את הגבול של מקסיקו לארהב, כשלב ראשון לפני "איחוד משפחות" מאולץ, שהרי אי אפשר להפריד ילדים מהוריהם. (מזכיר את איחוד המשפחות הפלסטיניות החד כיווני בישראל בהיתר בג"צ). ממשל ביידן עושה הכול כדי למחוק כול סימן וזכר לתקנות טראמפ, ללא אבחנה או שיקול דעת האם תואם את האינטרס של ארהב. והאמריקנים יוצאים מדעתם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *